سلامت پا, مقالات

برند های برتر کفش در جهان (2)

در این مقاله از تولیدی کفش شهپر به  ادامه معرفی سایر برند های برتر کفش در جهان می پردازیم. با ما همراه باشید.

7- آندر آرمور (Under Armour)

این برند، مردان، زنان و به ویژه نسل جوان را به عنوان مشتریان حرفه ای خود قرار داده است. این برند با سبک های منحصر به فرد و طراحی های جذاب شناخته شده است.
کفش - کفش شهپر
یک شرکت آمریکایی در سال 1996 توسط کوین پلانک ( kevin plank) تاسیس شد. محصولات این شرکت براحتی در بازارهای جهانی عرضه می شود، زیرا این شرکت فعالیت خود را از طریق دفتر مرکزی در بالتیمور در ایالات متحده انجام می دهد. این شرکت مشهور میلیون دلاری جهان، تولید، توزیع، توسعه و بازار محصولات پوشاک ورزشی، کفش های روزمره ، کفش های آموزشی برای تمرین های ورزشی، کفش بسکتبال را ارائه می دهد.
این برند همچنین درفعالیت های بشردوستانه نیز شراکت می کند. این سازمان علیه سرطان پستان می جنگد.

8- پوما Puma

پوما کفش های اسکیت، کفش ورزشی و کفش های روزمره را طراحی کرده و تولید می کند که به دوام، راحتی، سبک و طرح های مختلف مشهور هستند. این یک برند مشهور است که محصولات خود را برای آموزش و تناسب اندام، دویدن، فوتبال، بسکتبال، موتورسواری و گلف ارائه می دهد.
کفش ورزشی - کفش شهپر
پوما یک شرکت آلمانی است که در سال 1948 توسط بنیانگذارآن رودولف داسلر(Rodolf Dosselr) تاسیس شد. این مجموعه دارای سبد محصولات جامع است که در یکصدوبیست کشور جهان براحتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این شرکت عملیات خود را از طریق دفتر مرکزی خود در آلمان مدیریت می کند.
پوما برای تائید و تبلیغ برند و محصولات خود در بازار بین المللی با چندین شخصیت مشهور مانند دیگو مارادونا، ویرات کوهلی، بوریس بکر، کالین جکسون، مارتینا ناوایتلوا و هکتوربلرین وارد معاملات اسپانسری شده است.

9- نیوبالانس New Balance

نیوبالانس یک تلفیقی از مد وعملکرد است. یک برند برتر است که کفش های ورزشی شیک، بادوام، راحت و گران قیمت ارائه می دهد.که یکی ازبزرگترین تولیدکنندگان کفش ورزشی در جهان است این شرکت در سال 1906 توسط بنیانگذار آن ویلیام جی رایلی (William J Raily) تاسیس شد.
کفش - کفش شهپر
عملیات خود را از طریق دفترمرکزی دربوستون درایالات متحده مدیریت می کند. این شرکت از چندین شخصیت مثل دیل استین، میتووید، متر ید و تریون برومل و تیم هایی مانند تیم ملی فوتبال پاناما حمایت می کند تا آگاهی از این برند در جهان افزایش یابد.

10-اسکیچرز Skechers

اسکیچرز سومین برند بزرگ کفش ورزشی در ایالات متحده می باشد. این شرکت میلیارد دلاری در سالهای اخیر به دلیل داشتن فعالیت زیاد پیشرفت های بسیاری کرده است . این شرکت در سال 1992 توسط رابرت گریبدگ کار می پردازد. برند کفش در سبد محصولات متنوع خود نزدیک به نهصد سبک و طرح برای مشتریان محترم خود دارد.
برندهای برتر کفش - کفش شهپر
این شرکت همچنین در فعالیت های خیرخواهانه نیز شرکت می کند.

11-جانستون و مورفی Johnston  و Murphy

این تولیدی هم کفش های مجلسی و هم لباس های سنتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از بهترین ویژگی های این برند کفش می توان به یک کفی اضافی قابل جابجایی است اشاره کرد.
برند کفش - کفش شهپر
این شرکت در سال 1850 توسط بنیانگذاران آن ویلیام آ مورفی، جیمز جانتون و ویلیام جی دادلی تاسیس شد. این صنعت با صنعت پوشاک و کفش ارتباط دارد و در زمینه طراحی، توزیع و بازاریابی کفش و سایر موارد فعالیت دارد. این شرکت یکصدوشصت و هشت شعبه در جهان دارد.

12-بوستونی Bostonian

بوستونین یکی از قدیمی ترین مارک های کفش در جهان است و به دلیل سبک خاص و نوآورانه اش شناخته شده است. بوستونین یک نام تجاری تاریخی است که توسط شرکت کفش های مشترک المنافع راه اندازی شده است و در سال 1825 تاسیس شد.
برندهای برتر کفش - کفش شهپر

13-فیلا

یک شرکت نمادین است که محصولات با کیفیت و نفیس را ارائه می دهد که دارای ویژگی های خاص، نوآورانه و متمایز است.
در سال 1911 توسط فیلا یک شرکت ایتالیایی با نام در ایتالیا تاسیس شد. در حال حاضر موسس آن جوهان فیلا زیر چتر فیلا کشور کره در کره جنوبی فعالیت می کند و پایگاه مرکزی را در سئول کره جنوبی مستقر کرده است.
برند برتر کفش - کفش شهپر

14-لیبرون

لیبرون پرچمدار تولید کفش بسکتبال در جهان است. این شرکت توسط شرکت نایک به منظور تکریم ارتباط خود با بسکتبالیست افسانه ای آمریکایی جمیز لیبرون معرفی شد.
برند - کفش شهپر
این شرکت از بدو تاسیس به طور مداوم در حال تحول فن آوری خود بوده است تا بتواند چیز خاصی را به مشتریان خود عرضه کند. این شرکت تولیدی از چندین سازمان غیرانتفاعی بشردوستانه حمایت می کند.

15-تستونی

تستونی توانسته است به عنوان یکی از بهترین ها در صنعت کفش نامی برای خود ایجاد کند. تمام محصولات آن با کمک دانش متمایز، روش های قدیمی و انتخاب دقیق مواد مناسب تهیه می شود. این برند به طراحی زیبایی شناسی و راه حل اصلی تاکید می کند.
کفش مناسب - کفش شهپر
این شرکت یک شرکت با منشا ایتالیایی است که در سال 1929 توسط بنیانگذارآن آمادیو تستونی تاسیس شد. این شرکت دسترسی محصولات خود را از ایتالیا به چندین کشور مانند اندونزی، چین، ژاپن و روسیه گسترش داده است.

16-برلوتی

یک برند مشهور کفش در جهان است که طراحی و تولید کفش های منحصربه فرد و لوکس آقایان را بعهده دارد. این برند به خاطر طرح های متمایز، منحصربه فرد، برش های دقیق، بهترین انتخاب پارچه و شکل متمایز معروف است.
برند کفش - تولیدی کفش شهپر
برلوتی یک شرکت ایتالیایی با اصل است که در سال 1895 توسط بنیانگذار آن الساندرو برلوتی تاسیس شد. این شرکت به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت مادر و مالک از دفتر مرکزی مستقر در پاریس در فرانسه فعالیت می کند.

17-آسیکس

یک شرکت با منشا ژاپنی است که در سال 1949 توسط بنیانگذار آن کیهاچیرو آنیسوکا تاسیس شد. این یک شرکت چند ملیتی به ارزش یک میلیون دلار است و با تجهیزات ورزشی و کفش در ارتباط است.
کفش - تولیدی کفش شهپر
فعالیت خود را در زمینه تولید کفش های بسکتبال آغاز کرد. اما با گذشت زمان محصولات خود را گسترش داد تا شامل تولید کفش برای سایر ورزش ها نیز شود این برند حامی چندین بازیکن بین المللی از ورزش های مختلف مثل تیرون اسمیت در رشته های دومیدانی، نواک جوکوویچ در زمینه اپل

18-تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر یکی از مارک های پیشرو و پیشگام در جهان است که با افتخار از سبک جالب دالپذیر میراث کلاسیک آمریکایی تجلیل می کند. این شرکت در زمینه تولید و طراحی پوشاک ورزشی، لوازم جانبی و کفش ورزشی فعالیت می کند.
برند - تولیدی کفش شهپر
در سال 1985 توسط تامی هیلفیگر تاسیس شد. محصولات آن در نود کشور جهان توزیع می شود و این شرکت از طریق دفتر مرکزی در شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند.
این برند جوایز متعددی مثل جایزه پشتیبانی یونسکو را دریافت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید