سلامت پا, مقالات

برندهای برتر کفش در جهان

در این مقاله از تولیدی کفش شهپر می خواهیم شما را با برندهای برتر کفش در جهان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
صنعت کفش روز و شب در حال رونق و شکوفایی است. مردم روزبه روز آگاه تر می شوند و کفش های متفاوتی را متناسب با لباس خود و فعالیت های خاص ترجیح می دهند تا یک استایل بیان کنند.
یک جفت کفش مناسب می تواند شخصیت شما را براحتی تعریف کند زیرا نشان دهنده سلیقه و سبک و مد شما می شود. انتخاب برندهای برتر کفش به شما هاله ای از کلاس، احترام و سبک زندگی می دهد.
قبل از خرید کفش باید چندین معیار از قبیل برند، دوام، مواد، سبک، طراحی و قیمت و سطح راحتی را طی کنیم. کفشی است که برای مناسبت های مختلف ساخته شده را با توجه به خاص نیازهایی مانند ورزش گاه به گاه و مرسوم، مدروز . تعدادی از برندهای مشهور کفش، از جدیدترین فناوری ها برای ساخت محصولات خلاقانه که پوشیدن آنها بسیار راحت است، استفاده کرده اند.

برندهای برتر کفش

1- نایک

نایک بزرگترین تامین کننده در عرصه جهانی کفش های ورزشی است. این مارک کفش چند ملیتی یکی از با ارزش ترین و شناخته شده ترین شرکت های سال 2018 است. این کفش با کفش بادوام، شیک، جذاب و گران قیمت گاه به گاه و اسپرت که دارای بالاترین انعطاف پذیری و کوسن است شناخته شده است.
برند کفش - کفش شهپر
نایک یک شرکت با منشا آمریکایی است که در سال 1964 توسط بنیانگذارانش فیل نایت و بیل بومرمن تاسیس شد، این شرکت دولتی دسترسی محصولات خود را به اکثر کشورهای جهان گسترش داده و از طریق دفتر مرکزی در واشنگتن در ایالات متحده امریکا فعالیت می کند. نایک با پوشاک، لوازم جانبی و تجهیزات ورزشی در ارتباط است و در سراسر جهان به دلیل طراحی، ساخت، بازاریابی و فروش کفش و سایر موارد شناخته شده است.
نایک معتقد و محکم به تائیدیه های مشهور است و بازکنان مشهور مانند نیمار، رونالدو، رونالدینیو را حمایت مالی می کند. این برند کارمندان خود را ترغیب به مشارکت در برنامه های توسعه جامعه می کند.

2- آدیداس

آدیداس یک کفش جادویی فوق العاده راحت و شیک، انعطاف پذیر و همه کاره با یک سیستم کوسن عالی ارائه می دهد که به پوشنده آن کمک می کند تا مایل اضافی را به راحتی اجرا کند. این کشور در تهیه کفش های خود از فناوری پیشرفته ای استفاده کرده است و در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان برجسته کفش ورزشی، سبک زندگی و دویدن است.
برند کفش - کفش شهپر
آدیداس یک شرکت آلمانی با اصالت است که در سال 1924 تاسیس شد. بنیانگذار آن آدولف داسلر تاسیس شد و معاملات خود را به اکثر کشورهای جهان گسترش داده است و معاملات خود را از طریق دفتر مرکزی در هرزوژ نورلچ درآلمان انجام می دهد. نام تجاری کفش میلیارد دلاری با تولید پوشاک و طراحی کفش همراه سایر موارد مرتبط با صنعت پوشاک و لوازم جانبی در ارتباط است.

3- جوردن Jordan

اگر به دنبال آخرین جفت کفش در دنیای مد هستید پس بروید سراغ برند جوردن.
این شرکت چند ملییتی اصلا نیازی به معرفی در صنعت کفش سازی را ندارد چرا که بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان همواره این برند را نتخاب می کنند. این برند دارای سبد محصولات منتوعی است که شامل کفش های بادوام و جذاب، سبک جذاب و طراحی های مجزا است.
برند کفش - کفش شهپر
این شرکت مبدا آمریکایی دارد که در سال 1984 توسط بنیانگذار آن مایکل جردن تاسیس شد و در حال حاضر با شرکت تابعه از شرکت مادر آن با برند نایک (Nike) در طراحی، ساخت و بازاریابی پوشاک و همچنین کفش بسکتبال مارک کفش مشهور کفش جردن با چندین چهره مشهور مانند کارملو آنتونی، جیمی باتلر، بلیک گریفین و کریس پاول قراردادهای اسپانسری را انجام داده است. این شرکت از لیگ هایی مانند MLB، NFL، NASCAR، WNBA حمایت مالی میکند.

4- ریبوک Reebok

در سبد ریبوک محصولات الهام بخش و خلاقانه بسیاری وجود دارد. ریبوک در سال 1958 توسط بنیانگذاران آن جف و جو فاستر تاسیس شد در ابتدا یک شرکت تابعه از تولید و توزیع کفش های مخصوص دو و فیتنس شرکت می کند.
برند کفش - کفش شهپر
این مرکز در سراسر جهان با دفتر مرکزی مستقر در بوستون در ایالات متحده آمریکا خدمت میکند. ریبوک اسپانسر رسمی مسابقات اسپارتان کراس فیت و مسابقات مبارزات نهایی میباشد.

5- وانس Vans

یک کفش مناسب، یک جفت کفش یکپارچه است و از نظر زیبایی نیز جذاب است. برند وانس کفش های بسیار شیکی را ارائه میدهد. که از دوام و راحتی بالایی برخوردار است. این برند ورزشکاران نخبه را با کفش های ورزشی ویژه طراحی شده و نسل جوان را با دامنه محصول معاصر و متنوع خود هدف قرار داده است.
برندهای برتر کفش - کفش شهپر
شرکت وانس، یک شرکت آمریکایی با منشا تولید پوشاک و کفش اسکیت بورد است. این برند در سال 1966 توسط بنیانگذاران آن جیمز وان دورن (James Van Doren) گوردون سی لی (Gordon C Lee) و پل وان دورن (Paul Van Doren) وانس یک شرکت تابعه از شرکت مادرVF است. این شرکت از سال 1966 اسپانسر تور وارپد (warped tour) بوده است.

6- کانورس Converse

کانورس یکی از برندهای معروف برای تولید کفش های فوق العاده راحت است. یک شرکت آمریکایی اصل است که در سال 1908 تاسیس شد. موسس آن مارکوسیس میلز کانورس (Marquis Mills Converse) بود.
این شرکت به عنوان یک شرکت وابسته از شرکت مادر نایک در سال 2003 تاسیس شد. برند کانورس با تولید پوشاک ورزشی، لوازم جانبی و کالاهای ورزشی معروف است. این برند در زمینه تولید کفش های سبک، کفش های اسکیت و سایر محصولات ورزشی فعالیت می کند.
برندهای برتر کفش ورزشی - کفش شهپر
کانورس یک موسسه میلیارد دلاری است که حضور محصول خود را در پیش از یکصدوشصت کشور گسترش داده است و فعالیت خود را از طریق دفتر مرکزی در بوستون درایالات متحده انجام می دهد. افراد مشهوری که با افتخار برند کانورس را می پوشند عبارتند از: ریحانا(Rihanna)، کریستن استوارت(Kristen stewart) و اسنوپ داگ ( Snoop Dogg).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید