سلامت پا, مقالات

کفش دخترانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد !

یکی از دغدغه هایی که والدین با آن روبرو هستند, انتخاب کفش دخترانه مناسب برای فرزندانشان است.

سوالی که برای اکثر والدین مطرح است این است که چه کفشی انتخاب کنیم که هم استاندارد باشد هم زیبا؟

در میان کفش های امروزی کفش های دخترانه متنوعی وجود دارد که اکثرا از زیبایی بهره میبرند ولی در استاندارد بودن آنها باید دقت کرد.

در این مقاله با ما همراه باشید. (کفش شهپر)

کفش دخترانه مناسب

زمان‌های خرید کفش جدید برای کودکان

به نظر می‌رسد که والدین فکر می‌کنند که همه‌ی کودکان هنگامی که کفش آنها بر اثر رشد سریع سایز پای تنها تنگ می‌شود، سریع به والدین خود اطلاع می‌دهند. اما همیشه اینگونه نیست و والدین باید خود هر ماه یکبار سایز پای کودک خود را چک کنند و به این مهم دست یابند که چه زمان باید برای خرید کفش جدید اقدام نمایند. هنگام خرید کفش جدید نیز باید توجه داشت انگشتان پای کودک نباید داخل کفش جمع شود ( باید خودتان این مسئله را با دست زدن به نوک کفش و پرسیدن از کودک مطمئن شوید ).

کفش کودک باید در پا اندازه یک شست دست گشاد باشد که به راحتی و بدون فشار در آن قرار گیرد.
باید توجه داشته باشید که کفش انتخابی برای فرزندتان را به علت رشد سریع نباید بزرگتر از حد استاندارد که قبلتر عنوان شده انتخاب کنید. کفش بزرگتر می‌تواند همان اندازه که کفش کوچکتر به پا آسیب می‌زند، آسیب بزند و باعث کج شدن و دفرمه شدن انگشتان پا می‌شود.

کفش دخترانه مناسب

ویژگی کفش دخترانه

اینکه چه مدل کفش دخترانه‌ای انتخاب کنیم که هم از لحاظ ظاهری زیبا باشد و هم استاندارد باشد موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت.
کفش‌های بندی و چسبی می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. کفش‌های بندی به علت اینکه حس ایمن بودن و ثابت بودن در پا را به کودک القا می‌کند مناسب است و کودک را با کارکرد بند آشنا می‌کند، کفش‌های چسبی نیز به علت سهولت در بستن و نگهداشتن استاندارد پا در کفش، نیز توصیه می‌شود.
توجه : از خرید کفش‌های پشت باز برای کودکان خود پرهیز کنید. کودک باید حس اطمینان از اینکه کفش در پا فیت است و بر اثر حرکت از پا در نمی‌آید را حس کند.

مطالب خواندنی : کفش های فرهنگ های مختلف چیست؟

کفش دخترانه

از خرید کفش پاشنه دار برای کودکان پرهیز کنید !

کفش پاشنه دار به سلامت کودکان صدمه وارد میکند ولی دختران کوچک تمایل شدیدی به کفش پاشنه بلندی که مادرشان می پوشد دارند. می‌توان فقط در یک سری از مجالس خاص برای کودکان از کفش‌های پاشنه‌دار ( در حد استاندارد ) استفاده کرد.

کفش‌ دخترانه با قابلیت تنفس

هنگام خرید کفش به گزینه‌ی تهویه مطلوب هوا در کفش توجه داشته باشید. کفش‌هایی با رویه‌های تهویه‌دار بهترین گزینه است که باعث نفس کشیدن پا و کم کردن عرق پا می‌شود.

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید