سلامت پا, مقالات

10 مزیت کفش های چرم

کفش های چرم - کفش شهپر

اگر هرگز کفش های چرم برای کار نپوشیده‌اید، فرصتی را از دست داده‌اید. کفش های چرم موردپسند و محبوب کسانی است که مشاغل پرتکاپویی دارند یا به کفش‌هایی نیاز دارند که به پاهایشان راحتی و محافظت بیشتری بدهند. با این همه، بعضی از مردم دوست ندارند کفش های چرم بخرند زیرا چرم معمولاً در مقایسه با سایر مواد مصنوعی قیمت بالاتری دارند. بله، قیمت معمولاً بالاتر است زیرا کفش های چرم مزایای بسیار زیادی دارند. در این مقاله از شهپر به این مسئله می‌پردازیم که چرا کفش های چرم بهترین کفش برای کار هستند.

۱۴ نکته برای خرید کفش مناسب

1. تنفس پاها با کفش های چرم

آیا می‌دانید چرم نفس می‌کشد؟ این مانند نفس کشیدن واقعی نیست بلکه به این معنی که هوا می‌تواند از این مواد عبور کند. این مسئله برای کفش های چرم عالی است زیرا اجازه می‌دهد هوا وارد شود تا پای شما خنک شود و مانع بوگرفتن آن‌ها شود.

2. دوام بالای کفش های چرم

یکی از بزرگ‌ترین مزایای کفش های چرم دوام آن‌هاست. کفش‌های چرمی اصل می‌توانند نسبت به سایر کفش‌های ساخته شده از مواد مصنوعی بیشتر دوام بیاورند. چرم با کیفیت بالا در محیط‌های کاری طاقت‌فرسا سالم می‌ماند یعنی دوام خیلی بیشتری دارد.

کفی هوشمند رازهای پای شما را بر ملا می کند!

ممکن است برخی از افراد هزینه‌های بیشتری را برای خرید کفش چرمی کنار بگذارند فقط به این خاطر که ماندگاری بیشتری دارند، اما این یک سرمایه‌گذاری است. خرید یک جفت کفش چرمی می‌تواند ارزان‌تر از خرید دو جفت کفش مصنوعی باشد.

کفش های چرم - کفش شهپر

3. مقاوم در برابر آب

اگر چرم پرداخت شود یا واکس زده شود، در برابر آب و سایر مایعات مقاوم می‌شود. هنگام کار در بیرون یا آشپزخانه باید کفشی بپوشید که مقاوم در برابر آب باشد تا پاهایتان را خشک بماند و از هر نوع آسیب خارجی به کفش جلوگیری شود. کفش‌های چرمی می‌توانند انگشتان پای شما را در برابر هر گونه ریختگی یا گل‌ولای، خشک نگه دارند.

4. محافظت بیشتر

البته کفش چرم همان محافظتی را که کلاهک انگشتی استیل یا کفش روبسته‌ی کامپوزیتی دارد، به شما نمی‌دهد اما مقاومت مواد طبیعی (به گونه‌ای است که) می‌تواند محافظت بیشتری در برابر مایعات داغ و سقوط اشیاء کوچک ایجاد کند. اگر در محیط کاری پرجنب و جوش فعالیت دارید، چرم می‌تواند در محافظت از پاهایتان در برابر حوادث یا صدمات به شما کمک کند.

5. تناسب بهتر

اگر کفش چرمی بپوشید، مواد چرمی به شکل پای شما فرم می‌گیرند. هنگام امتحانِ کفش‌های پلاستیکی یا سایر کفش‌های مصنوعی می‌توانید متوجه شوید که این کفش‌ها اغلب در پاهای شما احساس سختی می‌کنند و متناسب با فرم پاهای شما تغییر نمی‌کنند.

کفش - تولیدی کفش شهپر
مروری بر صنعت کفش در هند

ممکن است فکر کنید که این چیز خوبی است، اما این‌طور نیست. از آن‌جایی که پای همه دقیقاً یکسان نیست، چرم می‌تواند منطبق با شکل پای شما شود و راحتی و پشتیبانی بیشتری به پاهای شما بدهد.

6. راحتی پاها با کفش های چرم

چرم به عنوان یک ماده‌ی محکم طبیعی، بسیار راحت است. کفش‌های چرمی راحتی و پشتیبانی از پای شما را فراهم می‌کنند. برای اجتناب از آسیب‌دیدگی کمر یافتن کفش مناسب بسیار مهم است.

اشتباهات رایج هنگام خرید کفش ورزشی مناسب

7. سادگی تمیز شدن

در مقایسه با سایر مواد که تمیز کردن آن‌ها دشوار است، تمیز کردن چرم با پارچه‌ای مرطوب به سادگی انجام می‌شود. از آنجا که چرم قابلیت تنفس دارد، خشک شدن محصولات چرمی هم پس از شستشو دشوار نیست.

کفش های چرم - کفش شهپر
برای استفاده‌ی بهتر از هر محصول چرمی، باید مراقب آن‌ها باشید و از آن‌جایی که تمیز کردن چرم آسان است، هیچ مشکل دیگری نیست.

8. شیک و برازنده

چرم اصل شیک هست، نمی‌توانید این را انکار کنید. کفش‌های ساخته شده از مواد صنعتی اغلب پلاستیکی و مصنوعی هستند. چرم به طور طبیعی باعث می‌شود کفش و لباس مانند یک کالای لوکس به نظر برسد، زیرا ماده‌ای براق و درخشان است.

9. سازگار با محیط زیست

لباس‌های ساخته شده از الیاف و پارچه‌های مصنوعی چون در طی فرآیند تولید گازهای مضر آزاد می‌کنند، به عنوان آسیب‌رسان به محیط زیست مورد توجه قرار گرفتند.

کارشناسان در مورد انتخاب کفش عروس چه نظراتی دارند؟

از آنجا که چرم یک ماده‌ی طبیعی است، هیچ مواد شیمیایی مضری برای ایجاد آن استفاده نشده است – آن را دوستدار محیط زیست می‌کند!

کفش چرمی - تولیدی کفش شهپر

10. بوی مطبوع کفش های چرم

هیچ چیزی بوی چرم اصل را نمی‌دهد. پس از خرید کیف یا ژاکت ساخته شده از چرم مصنوعی، متوجه بوی غیرعادی آن می‌شوید. مصنوعات بشری معمولاً با مواد شیمیایی مختلفی ساخته می‌شوند که باعث بوی متعفن آن‌ها می‌شود. بوی کفش‌های مصنوعی می‌تواند بدتر شود اگر پای شما معمولاً بعد از یک شیفت کاری طولانی بو می‌گیرند، بوی کفش مصنوعی بدتر می شود.
خوشبختانه، بینی شما از پاهای شما فاصله زیادی دارد اما در حالی‌که می‌دانید پاهایتان بوی نامطبوعی می‌دهند، قدم زدن در اطراف خوشایند نیست.

تاثیر صنعت کفش سازی بر اقتصاد امریکا

از آنجا که چرم یک محصول طبیعی است، رایحه‌ای طبیعی و با طراوت دارد. اگر قبلاً هرگز بوی چرم اصل را نشنیده‌اید، دفعه‌ی بعد در مغازه‌ی لباس‌فروشی این بو را استشمام کنید – فقط مطمئن شوید که هیچ‌کس در آن نزدیکی نیست، آن‌ها ممکن است فکر کنند شما عجیب و غریب هستید.
پوشیدن کفش چرمی به ویژه برای کار فواید زیادی دارد. چرم راحتی و محافظت بیشتری به شما می‌دهد پس دیگر نگران کفش‌های خود نباشید. داشتن یک جفت کفش چرم اصل برای کار پوشاکی است که این باعث می‌شود تا پاهایتان در کل شیفت کاری‌تان احساس راحتی کنند.

plaza-escorts.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید