سلامت پا, مقالات

آشنایی با انواع صندل (2)

انواع صندل در بازار موجود است. اما آیا می‌دانیم کدام‌یک را باید بپوشیم؟ کدام نوع صندل برازنده‌ی خانم‌های بلند قد یا خانم‌های کوتاه قد است؟ دخترهای ریزه یا درشت هیکل کدام نوع صندل را باید بپوشند؟
در ادامه این پست از کفش شهپر جدیدترین و آخرین صندل های مد روز را لیست کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

انواع صندل ها

7. صندل‌های تخت

انواع صندل - کفش شهپر

صندل های تخت رایج‌ترین و راحت‌ترین صندل‌ها برای پوشیدن هستند. آن‌ها به آسانی در دسترس و نسبتاً ارزان هستند. آن‌ها سگک‌دار و در طیفی از رنگ‌ها عرضه می‌شوند. آن‌ها توی پا قشنگ به نظر می‌رسند و در سایزها و مدل‌های زیادی عرضه می‌شوند.

8. انواع صندل های پلاستیکی

این صندل‌های پلاستیکی سبک جدیدی از صندل‌ها هستند. استفاده از آن‌ها راحت و در ماندگاری بالایی دارند. آن‌ها را به راحتی می‌توان با آب تمیز کرد و در زیر نور آفتاب خشک کرد تا بو یا آلودگی آن از بین برود. این نوع صندل‌های دخترانه برای استفاده طولانی مدت ایده آل است و مدل سگک‌دار آن راحتی و تناسب بیشتری دارد.

انواع صندل پلاستیکی - کفش شهپر

9. صندل گلادیاتور

صندل‌های گلادیاتور صندل‌های بلندی هستند. این صندل در مدل‌ها و طرح‌های گوناگونی وجود دارد. این صندل‌ها را می‌توان بارها و در فصول مختلف هم پوشید. وقتی با لباسی کوتاه پوشیده می‌شوند، خیلی خوب به نظر می‌رسند. بدین ترتیب می‌توانید صندل‌های گلادیاتور و پاهای خود را کاملاً به رخ بکشید. این صندل‌ها ممکن است در مدل‌های پاشنه‌دار یا تخت عرضه شوند. مدل‌های تخت رایج‌ترین نمونه‌های این نوع صندل‌ها هستند. اگر می‌خواهید صندل شیک جدیدی انتخاب کنید، پس به دنبال صندل گلادیاتور بروید.

صندل - کفش شهپر

10. صندل انگشتی

این صندل‌ها راحت‌ترین و زیباترین صندل‌ها هستند. صندل‌های انگشتی همان‌هایی هستند که ما روزانه در خانه‌ی خود می‌پوشیم. این صندل‌ها طیف گسترده ای از رنگ‌ها و مدل‌ها موجود هستند. پس با رنگ و مدلی زیبا، به راحتی می‌توان این صندل‌ها را بیرون از خانه هم پوشید. من افراد زیادی را دیده‌ام که در هنگام مسافرت با این صندل‌های انگشتی پُز می‌دهند (این صندل‌های انگشتی را به رخ می‌کشند).

صندل لا انگشتی - کفش شهپر

این صندل همچنین برای پوشیدن روزانه کاملاً راحت و مناسب است. صندل‌های انگشتی در دو مدل تخت و پاشنه‌دار عرضه می‌شوند. به راحتی می‌توان آن‌ها را در فروشگاه‌های محلی یافت. این صندل‌ها را از یک برند خوب بخرید و مطمئن باشید که برای طولانی مدت دوام خواهند داشت.

11. انواع صندل مسطح

این صندل از مدل صندل‌های دهه‌ی 90 است که در حال حاضر به عنوان طرح جدید صندل دوباره عرضه شده است. همه‌ی ما در دوران کودکی‌مان برای مدت طولانی از این مدل صندل می‌پوشیدیم و با آن پُز می‌دادیم (آن را به رخ می‌کشیدیم). مدل‌های متنوعی از صندل‌های مسطح موجود است. شما به راحتی می‌توانید از بین گزینه‌های موجود انتخاب خود را داشته باشید. این مدل صندل و اسمش زمانی رایج شده بود و به عنوان صندل مد انتخاب می‌شد.

صندل - کفش شهپر

12. صندل‌های اسلینگ بک

این نوع صندل کاملاً شبیه به کفش‌های پاشنه بلند است. اما آن‌ها پاشنه‌های بسیار بلند حتی بیش از 6 سانتی‌متر دارند. نوک این کفش‌ها گرد یا تیز است، اما پشت‌شان باز است. در حالی‌که صندل اسلینگ بک کاملاً باز است. این صندل‌ها در مهمانی‌ها کاملاً رایج هستند و در هند عموماً بسیار دیده می‌شوند. این نوع ساده‌ی صندل برای دختران یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب از میان بسیاری موارد دیگر است.

اسلینگ بک - کفش شهپر
خب، اکنون با دانستن درباره‌ی انواه صندل‌ها، به راحتی می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های گوناگون و با قیمت‌های مختلف، به صورت آنلاین یا آفلاین، پیدا کنید. آن‌ها تولید شده‌اند تا شیک و شگفت‌انگیز باشند، به همان اندازه که لباس‌هایتان برازنده هستند. بعضی از آن‌ها ساده ورایج هستند، اما بعضی از آن‌ها مثل صندل‌های لژدار نیاز به کمی تمرین دارند تا به راحتی با آن‌ها قدم بزنید.

بیشتر بخوانید:

کفش طبی خصوصیات اصلی کفش طبی

کفش کالج

آیا پا برهنه ورزش کردن بلامانع است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید