مقالات

کشور های تولید کننده برتر کفش در دنیا کدامند؟؟قسمت دوم)

کشور های برتر در زمینه تولید کفش

در قسمت قبل در این زمینه مطالبی ارائه شد و چند کشور تولید کننده برتر کفش در جهان معرفی شدند. اکنون به ادامه مطالب و معرفی کشور های دیگر می پردازیم. با ما همراه باشید.

6-        پاکستان(سالانه 295 میلیون کفش)

پاکستان

پاکستان با تولید حدود 295 میلیون کفش در سال رتبه ششم را در جهان دارد. انجمن تولید کنندگان کفش پاستان  و شو کفش بین المللی پاکستان حتی رقم تولید را بیشتر نیز میدانند.

خیلی از برند های بین المللی کفش از کشور های مختلف در این کفشور تولید می شوند.

کفش مناسب آرتروز پا

5-        مالزی(سالانه 660 میلیون کفش)

مالزی

مالزی حدود 660 میلیون کفش در سال تولید میکند. این رقم شامل کفش های تولید شده برای خود مردم مالزی و هم تولید برند های بین المللی جهت صادر کردن نیز می شود.

دستمزد پایین، کیفیت کاری بالا باعث شده تا حتی سرمایه گذاران در این زمینه از کشور های چین، کره به این کشور بیایند و سرمایه گذاری کنند.

4-        ویتنام(سالانه765 میلیون کفش)

ویتنام

ویتنام 765 میلیون جفت کفش را در سال تولید میکند. این کشور تولید خود را تا سال 1914 تا 50 درصد افزایش داد و تا 90 درصد ظرفیت صادرات کفش خود را افزایش داد. تولید کفش در ویتنام شامل تولید کفش چرم طبیعی، چرم مصنوعی و کفش ورزشی و صندل می شود.

انقلابی در مد و فشن صنعت کفش سازی

3-        برزیل(سالانه 895 میلیون کفش)

برزیل

برزیل سالانه 895 میلیون جفت کفش تولید میکند. این رقم البته هم شامل تولید داخلی و هم تولید برای صادرات می شود. دسترسی به چرم مرغوب  و دستمزد پایین این موقعیت را برای آنها به ارمغان آورده است. صنعت کفش سازی در برزیل همچنان در حال توسعه است.

2-        هند(سالانه 2/1 میلیارد کفش)

هند

هند با تولید 2/1 میلیارد کفش  در سال 2014 در جایگاه دوم را در جهان دارد. در سال های اخیر 50 درصد تولید خود را نیز افزایش داده است. چرم مرغوب و ارزان و نیروکار ارزان باعث ایجاد این رونق و پیشرفت عظیم در کشور هند شده است. البته دولت هند مالیات را نیز با 6 درصد کاهش داده است تمرکز تولید کنندگان اصلی کفش در هند بر روی تولید کفش مردانه است.

1-        چین(سالان 126 میلیارد کفش)

چین

چین سال هاست که در حال توسعه دادن صنعت کفش سازی است و با تولید 126 میلیارد جفت کفش در سال جایگاه نخست را در جهان به خود اختصاص داده است. تولید کلی سالانه اش در مقایسه با تولید کلی برخری دیگر از کشور ها خیلی بیشتر است. بازر محلی بزرگ، دستمزد پایین و واحد پول قوی باعث این همه تولید شگفت انگیز کفش در این کشور شده است.

ویژگی کفش پرستاری چیست ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید