سلامت پا, مقالات

آشنایی با 5 کفش راحتی مردانه

کفش راحتی مردانه - کفش شهپر

برای کمک به این‌که انتخاب‌تان کمی آسان‌تر شود، در این‌ مقاله از کفش شهپر 5 نوع از کفش‌ راحتی مردانه آورده شده است. با ما همراه باشید.

همه‌ی ما افرادی را می‌شناسیم که چندان به کفش‌شان فکر نمی‌کنند. حتی شاید شما هم یکی از آن اشخاص باشید. پوشیدن ارزان‌ترین کفشی که می‌توانید پیدا کنید تا زمانی که تقریباً پاره شوند (و بعد شاید برای مدت طولانی آن‌ها را نپوشید)، یا –اشتباه بزرگ‌تر- پوشیدن کفشی با سایز نادرست یعنی نپوشیدن کفش مناسب، مواردی هستند که به مرور به شما آسیب خواهند زد.

کفش و سلامتی استخوان

پاهای شما در واقع پایه‌ای هستند که استخوان‌هایتان روی آن قرار می‌گیرند. همه چیز روی پاهایتان قرار گرفته است، و پاهایتان متکی به کفش‌هایتان هستند تا حمایت مناسب مورد نیازشان را بدست آورند. وقتی کفشی نامناسب یا تنگ می‌پوشید، پاهایتان را در معرض خطر تاول، تحریک مفاصل، ورم کف پا، سزاموئید (درد زیر شست پا)، یا حتی آرتروز قرار می‌دهید.

جای تعجب است که فقط با تعویض کفش‌تان می‌توانید از تمام این دردها جلوگیری کنید، در حالی که بسیاری از مردم هنوز این کار را نمی‌کنند.
با این حال، ما نیز این را می‌دانیم که یافتن کفش مناسب می‌تواند مأیوس‌کننده باشد. با وجود این‌که مردم می‌دانند خرید کفش‌های مناسب سرمایه‌گذاری است، اما هم‌چنان کنار گذاشتن مبلغ مورد نیاز برای خرید کفش‌های توصیه شده می‌تواند کار دشواری باشد. از این منظر، مسئله‌ی نگران‌کننده این است که آیا بالاخره کفش مناسب را یافتید؟

کفش‌ راحتی مردانه مرل رانج

برای کسی که می‌خواهد کیلومترها پیاده‌روی کند، کفش‌های کتانی مرل رانج دقیقاً همان چیزی را که لازم دارید به شما ارائه می‌دهد. این کفش‌های پیاده‌روی کتانی شیک از چرم و پارچه ساخته شده‌اند که زیره‌ی لاستیکی مقاوم دارند.کفش راحتی مردانه - کفش شهپر

پاشنه تا پنجه‌ی کفش‌های مرل، فن‌آوری بالشتک هوا با قرارگیری استراتژیک قلاب‌ها و گیره‌های چسبنده‌ی با دوام برای صخره‌های لغزنده دارد. این کفش‌ها راحت‌ترین و شیک‌ترین کفش برای کوه‌پیمایان و ره‌نوردانی است که به کفش همه کاره‌ای نیاز دارند تا در تمام طول روز راحت باشند.

کفش پیاده‌روی مردانه‌ی راک‌پورت

طراحی کلاسیک، کفش پیاده‌روی مردانه‌ی راک‌پورت کفشی همه‌کاره و ایده‌آل برای طبیعت‌گردها است. هرچند که رنگ قهوه‌ای خوشرنگ این کفش برای رهنوردی یا راه‌پیمایی عالی است، اما چون جیر و جلو روباز با بندهای ضخیم است به راحتی با شلوار جین تیره ست می‌شود. زیره‌ی مصنوعی این کفش محکم روی آسفالت، گل و لای، یا چمن قرار می‌گیرد و کفی لاتکس این کفش پشتیبانی بسیار و حتی بالشتکی فراهم می‌کند.

کفش راحتی مردانه‌ گال‌وِی پیاده‌روی اسلیپ‌آن

کفش راحتی مردانه اسلیپ‌آن یکی از انواع کفش‌های کالکشن مردانه است. این کفش‌های همه‌کاره و راحت‌پوش، به همان اندازه که در مسیرهای پیاده‌روی خوب هستند، در اتاق هیئت مدیره هم ظاهر خوبی دارند. کفی ضربه‌گیر و بالشتک مناسب از هر گونه فشاری جلوگیری می‌کند و جنس چرم مصنوعی‌اش در انواع رنگ‌های شیک ارائه می‌شود.

کفش راحتی مردانه - کفش شهپر

 

 

کفش راحتی مردانه بلادستون یونیسکس مدل 550

این چکمه‌ها ممکن است در یک نظر از نظر ارتفاع جزء کفش‌های مد روز باشند، اما به این معنی نیست که راحتی ندارند. بلادستون مدل 550 به همان اندازه‌‌ای که کفشِ کار است، مناسب برای شب‌گردی در شهر نیز هست. چکمه‌های بلادستون با دوام و راحتی بالا، اکنون یکی از کالاهای اساسی در مجموعه کفش‌های همه است: زن و مرد!

۱۴ نکته برای خرید کفش مناسب

۱۰ مزیت کفش های چرم

نحوه برق انداختن کفش های چرمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید