مقالات

نحوه پوشیدن و ست کردن صندل با استایل‌های مختلف

صندل‌ها انتخاب‌های مناسبی برای روزهای گرم اواخر بهار و طول تابستان هستند. صندل‌ها به پاهای شما اجازه می‌دهند که تنفس کنند و در عین حال، با مطالبی که در این راهنما از شهپر مطالعه می‌کنید، حالتی شیک داشته باشند!

آیا صندل را می‌توان در تمام طول سال پوشید؟

قاعدتا صندل‌ها برای فصل تابستان طراحی شده‌اند، اما پوشیدن آن‌ها در اوایل پاییز، اواخر بهار یا حتی هوای گرم در طول زمستان، ایراد خاصی ندارد. تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید، این است که آن‌ها را درست ست کنید.

با چه لباسی می‌توان صندل پوشید؟

به نظرتان ست کردن صندل‌ها با چه لباس‌هایی مناسب است؟ اگر صندل‌های خود را با این لباس‌ها ست کنید، استایلی جذاب ست را ایجاد خواهید کرد.

شلوار لی

فرقی نمی‌کند شلوار لی شما آبی باشد یا مشکی و مام استایل باشد یا اسکینی. اگر آن ‌را با یک پیراهن یا تی‌شرت دکمه‌دار سفید و یک جفت صندل زیبا ست کنید، چشم‌ها از روی شما برداشته نخواهند شد.

فصلی به فصل دیگر را با ست کردن صندل‌های پاشنه بلند زنانه پورتر با جین تغییر دهید و خود را برای هر کاری که روز به شما سر می‌زند، آماده کنید.

 

شلوار 90

شاید تاکنون فکر می‌کردید با شلوارهای 90 سانتی‌متری، فقط می‌توانید کتانی بپوشید. خب، البته که همین است و کتانی و شلوار 90 ست اصلی یکدیگر هستند. اما همین حالا شما را دعوت می‌کنیم که ست شلوار 90 و صندل را امتحان کنید. این احتمال وجود دارد که هیچ‌گاه نتوانید از این ست جدید دل بکنید!!

لباس رسمی!!

تعجب نکنید اما می‌توانید با پوشیدن صندل حتی به سمینار یا جلسات کاری بروید. البته فراموش نکنید که ست لباس رسمی و صندل، مخصوص بانوان است که باید از صندل پاشنه‌دار استفاده کنند.

برای استایل‌های رسمی، باید از صندل‌های کلاسیکی استفاده کنید که پیچیدگی خاصی نداشته باشند. اما هنگامی که این‌کار را به خوبی انجام دهید، موجب تحسین دیگران خواهید شد که چگونه توانسته‌اید استایل شیک و راحتی را همزمان داشته باشید.

 

جمع‌بندی

صندل‌ها نوعی از کفش هستند که اجازه تنفس را به پا می‌دهند و هم‌چنین راحتی را برای شما فراهم می‌کنند. در این مقاله، ما به شکل ساختارشکنانه‌ای نحوه ست کردن آن‌ها را با شلوار لی، شلوار 90 و لباس رسمی آموزش دادیم. همین حالا با مراجعه به فروشگاه شهپر، می‌توانید صندل‌ها را بررسی نمائید و آیتم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید