سلامت پا, مقالات

آشنایی با انواع صندل

صندل ها همیشه سخت ترین انتخاب هستند و این به موارد زیادی از جمله اندازه‌ی پا، شرکت سازنده، مدل، رنگ و غیره بستگی دارد. خب، وقتی نمی‌شود پاها را عوض کرد پس صندل‌ها را باید عوض کرد. بله، صندل‌ها می‌توانند شدیداً شخصیت شما را تعریف و تغییر دهند. تعدادی از ما می‌دانیم که انواع مختلف صندل در بازار موجود است. اما آیا می‌دانیم کدام‌یک را باید بپوشیم؟ کدام نوع صندل برازنده‌ی خانم‌های بلند قد یا خانم‌های کوتاه قد است؟ دخترهای ریزه یا درشت هیکل کدام نوع صندل را باید بپوشند؟
خب، نگران نباشید. مطمئنم که شاید بعد از خواندن همه‌ی اینها سردرگم شده باشید. با نگاهی به 12 نوع صندل همراه با عکس‌هایشان ایده‌ای کامل درباره‌ی صندل‌ها به دست خواهید آورد. این پست از کفش شهپر برای همه‌ی شما خانم‌ها مثل یک دفترچه‌ی راهنمای صندل هست. ما مطمئن هستیم که جدیدترین و آخرین صندل های مد روز را لیست کرده‌ایم.

انواع مختلف صندل به همراه تصاویر:

بیایید اینجا صندل‌های مدل جدید معرفی شده را با تصاویری بجوییم که می‌توانند ظاهر شما را تغییر دهند.

1. صندل های چوبی

صندل چوبی - کفش شهپر

این‌ها جدیدترین صندل‌هایی هستند که مدتی است محبوب شده‌اند. این مدل جدید صندل‌ها ساخته شده از چوب هستند که درواقع ماده‌ای مقاوم و با دوام است. این ماده شبیه پارچه‌ی جین است. این صندل‌ها در برابر آب و گرد و خاک مقاوم هستند. مدلی که تصویر آن در اینجا آمده، مدل ساده و بدون سگک است. آن‌ها همچنین در انواع مختلف با سایزها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که دوام بالایی دارند.

2. صندلهای تاتامی

تاتامی - کفش شهپر

صندل تاتامی یکی دیگر از محبوب‌ترین‌های کالکشن زنان است. این صندل حداکثر راحتی را ارائه می‌دهد و پاشنه‌ای تخت دارد. آن‌ها غالباً سگک دارند و با داشتن سایزهای متنوع به راحتی اندازه‌ی پای شما می‌شود. غالباً در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی هستند.

3. صندل‌های چرمی

صندل های چرمی گران هستند اما دوام بسیار بالایی دارند. آن‌ها در مدل‌ها، الگوها و اندازه‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. این نوع صندل‌های جدید زنانه در پاها بسیار زیبا به نظر می‌رسند. معروف است که چرم، راحتی پاشنه و انگشتان را فراهم می‌کند. این صندل‌ها سبک هم هستند.

مدل چرمی - کفش شهپر

4. صندل‌های طنابی

صندل‌های طنابی یکی دیگر از صندل‌های شیک است که منحصر به فرد به نظر می‌رسد و با بندهای طنابی در اطراف پا ضربدری پیچیده می‌شوند. پوشیدن‌شان راحت است اما کمیاب هستند. این صندل‌ها کف لاستیکی ندارند و اغلب دست‌ساز هستند. قابل تنظیم است و طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. Here buy wellbutrin online .

صندل طنابی - کفش شهپر

5. صندل‌های متالیک

صندل های متالیک بهترین و خوب هستند، البته هزینه‌شان معمولاً زیاد است. شما می توانید طیفی از رنگ‌ها را در میان این صندل‌های شیک پیدا کنید که مدل‌ها و سایزهای گوناگونی دارد. آن‌ها به طور گسترده در فروشگاه‌های آنلاین یافت می‌شوند و سگک‌دار یا بدون سگک عرضه می‌شوند. برخی از آن‌ها صاف هستند اما برخی دیگر پاشنه‌دار هستند.

متالیک - کفش شهپر

6. صندل زنانه‌ی لژدار

صندل‌های زنانه‌ی لژدار معمولاً پاشنه بلند هستند و در ترکیب‌های سیاه عرضه می‌شوند. آن‌ها معمولاً با دامن‌های کوتاه یا پیراهن‌های زنانه‌ی کوتاه پوشیده می‌شوند. آن‌ها قلاب شده‌اند و قبل از این‌که آن‌ها را به راحتی بپوشید و قدم بزنید، نیاز به کمی تمرین دارید.

لژدار - کفش شهپر

بیشتر بخوانید:

نکاتی در مورد خریدن کفش

سایز پا شما نمایانگر چیست؟

سلامت پا و تاثیر آن بر بدن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید