سلامت پا, مقالات

بوت های زنانه مناسب با موقعیت و سبک شما

بوت های زنانه قد و نیم قد، سوغات زمستان هستند. انتخاب این قطعه دوست داشتنی و پرکاربرد، گاهی گیج کننده به نظر می‌رسد. شما به هنگام خرید، چه بوتی را انتخاب می‌کنید؟ چه عواملی را برای خرید بوت‌های خود در نظر می‌گیرید؟ در ادامه این مقاله از شهپر، به عوامل تأثیرگذار در انتخاب بوتی متناسب شخص شما می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع بوت زنانه - کفش شهپر

بوت های زنانه متناسب با موقعیت

– از نیم بوت ها و بوت های زنانه ساده، با پاشنه‌ای مسطح یا کوتاه، می‌توان برای رفت‌وآمد در سطح شهر استفاده کرد.

– از بوت‌ های زنانه متنوع با پاشنه‌های بلندتر، برای مهمانی‌ها و مناسبت‌های رسمی‌تر استفاده کنید.

– استفاده از نیم بوت‌های کاربردی، تنها در کوهنوردی، جنگل و شرایط وخیم آب‌وهوا مانند یخ‌زدگی و بارندگی شدید، خلاصه می‌شوند.

متناسب با خط‌های بدن

– اگر ماهیچه پشت ساق پای بزرگی دارید، به دنبال بوت های زنانه ای بگردید که قسمت پشتی آن، کشی و انعطاف‌پذیر باشد. به کمک بند و سگک، می‌توانید به نحوی برای پای خود جای بیشتری ایجاد کنید. بوت چنین افرادی، باید پا را بلندتر و باریک‌تر نشان دهد. قسمت بالایی برخی بوت ها، برشی زاویه داری را شامل می‌شود. برش‌هایی را انتخاب کنید که شیب آن‌ها، از قسمت پشت شروع و به قسمت جلو ختم می‌شود. بدین ترتیب، پای شما بلندتر به نظر می‌آید.

– باکمی رنگ شناسی هم می‌توانید، پای خود را بلند و باریک‌تر نشان دهید. کافی است، شلوار یا ساپورت انتخاب‌شده شما جذب و هم‌رنگ بوت باشد. برای کامل کردن این تأثیر، بوت و شلوار خود را از بین طیف رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

– اگر پای به نسبت کوتاهی دارید، به سراغ بوت‌های جذب بروید. بدین ترتیب، پاهای شما بلندتر دیده می‌شود. شلوار یا دامن‌های جذب، در کنار چنین بوتی این اثر را کامل می‌کنند. جادوی هماهنگ ساختن رنگ شلوار و بوت را فراموش نکنید، چراکه به بلندتر نشان دادن پاها کمک شایانی می‌کند.

– اگر کف پای به نسبت بزرگی دارید، به شکار بوت‌ های زنانه جلو گرد بروید. از انتخاب بوت‌های نوک‌تیز بپرهیزید، چراکه به انگشتان پای شما فشار می‌آورند. به کمک شلوارهای دم پا گشاد، می‌توانید پای خود را کوچک‌تر نشان دهید. همچنین استفاده از رنگ‌های تیره، مثل رنگ مشکی را فراموش نکنید.

راحتی و کیفیت ماندگار بوت زنانه

کیفیت بوت از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بر سر به دست آوردن کیفیتی بالاتر از نظر مالی شک داشتید، توصیه می‌کنیم سر کیسه را کمی شل‌تر کنید. با اطمینان به خرید بوت بروید. این قطعه لباس خاصیت ماندگاری دارد، و به این راحتی‌ها از پوشیدن آن در فصل‌های بعدی خلاص نمی‌شوید. بوت از گران‌ترین قطعه‌های لباس است. پس چه بهتر، جنسی با کیفیت تهیه کنید تا بارها آن را بپوشید.

بوت‌ های با کیفیت زنانه از چرم اصل ساخته می‌شوند. کف چنین بوت‌هایی ضخیم است، و به راحتی می‌توان با آن‌ها قدم برداشت. به هنگام پوشیدن بوت، روبروی آینه بایستید، و آن را از زاویه نیم‌رخ مورد بررسی قرار دهید. بوت را نباید تنها از زاویه تمام‌رخ قضاوت کنید. البته بوت ها را فقط در آینه به پای خود نبینید. آن را بلند کنید و به دقت از نزدیک بررسی کنید. زیپ آن را چند بار به آرامی بسته و باز کنید، تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

برای انتخاب یک بوت راحت، چند سایز را امتحان کنید، و با آن‌ها راه بروید. قوزک پا درون بوت نباید جا برای بازی کردن داشته باشد، و قسمت پاشنه هم باید ثابت بماند. اما در حالت ایستاده، باید فاصله‌ای ناچیز به اندازه یک سانت یا نیم بند انگشت جلوی انگشت شصت پا وجود داشته باشد. در انتخاب خود عجله نکنید. برخلاف لباسی که شاید تنها در چند مراسم محدود به تن کنید، بوت مدت‌ها شما را همراهی می‌کنند.

 

بوت های زنانه - کفش شهپر

شاخصه های بوت های زنانه

در مهمانی‌ها یا مناسبت‌های خاص، می‌توانید از بوت های زنانه به عنوان یک “شاخصه مد” استفاده کنید. منظور از شاخصه یا قطعه شاخص مد، کانون تمرکز بودن آن قطعه در ظاهر کلی شماست. به عبارت ساده‌تر، به همراه یک بوت سه میلیون تومانی، یک بارانی و کیف و شال معمولی و ساده به تن کنید. چراکه چنین بوت‌هایی، کانون تمرکز ظاهر کلی شما هستند. اصل هماهنگ‌سازی نیز از تأثیر بالایی برخوردار است. برای هرچه بهتر به چشم آمدن بوت‌های شاخص می‌توانید موارد زیر را رعایت کنید.

اندازه:

نیم بوت ها، زیبایی خاص خود را دارند. اما بوت‌های هم‌سطح زانو و بالای زانو، همواره نشانگر شخصیتی قوی، مستقل و متفاوت هستند. به همراه چنین سطحی از بوت ها، اگر شلوار یا ساپورت می‌پوشید، رنگی هماهنگ با آن را انتخاب کنید. در مهمانی‌های شخصی، دامن‌های کوتاه و ساده‌ترکیب ایدئالی با بوت‌های بالای زانو ایجاد می‌کند.

جنس:

جنس اصیل و تا حدی براق، ظاهر شمارا شاخص‌تر نشان می‌دهد. چرم اصل واکس خورده، از دیرباز بهترین انتخاب بوت پوشان بوده و هست. از تمیز بودن تمام نقاط بوت خود مطمئن باشید. کف بوت مخصوص مهمانی را نیز سعی کنید، تمیز نگه‌دارید. کمتر با آن در خیابان قدم بزنید. هر چقدر هم که روی کفش شما تمیز باشد؛ نمای کف خاکی یک بوت، نمای دلپذیری نخواهد بود.

رنگ:

انتخاب بوت‌های روشن، یا رنگ‌های متنوع‌تر از مشکی و طوسی بدون شک تأثیرگذارتر از یک کفش ساده مشکی است. در کنار آن، جا دارد به جادوی رنگ قرمز بر آقایان نیز تأکید کنیم رنگ‌های ثابت و روشن در کل به شاخص‌تر شدن ظاهر شما کمک می‌کنند.

پاشنه:

پاشنه عبارتی شناخته شده است. تأثیر این عبارتِ گاهی دردناک، انکارناپذیر و اثبات شده است. اگر به هیچ عنوان به پاشنه پوشیدن عادت ندارید، از پاشنه‌های پهن‌تر و لژها شروع کنید، و به‌مرور به سمت پاشنه‌های باریک‌تر بروید. برای عادی‌تر شدن پاشنه، می‌توانید مثل یک ورزش با آن برخورد کنید. روزانه چند دقیقه تمرین با یک کفش جدید در منزل، مهمانی آخر هفته شمارا لذت بخش تر از پیش می‌کند. شیوه‌ای هوشمندانه که برای راحتی بیشتر عروس‌ها در مهمانی عروسی خود شکل گرفت.

سخن آخر

بوت های زنانه قطعه منحصربه‌فردی از دسته لوازم جانبی مد و لباس است که با سرد شدن هوا، رفته‌رفته بر پای بانوان جوانه می‌زند، و قد می‌کشد. شاید دیر پوشیدن آن در اوایل پاییز ، و بایگانی کردن زود به هنگام آن در اواخر زمستان، بی‌رحمی در حق جامعه مد باشد. اما لحظات ماندگاری که با آن تجربه می‌کنید، در هیچ فصل دیگری در سال تکرار نمی‌شوند. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید