سلامت پا, مقالات

کارشناسان در مورد انتخاب کفش عروس چه نظراتی دارند؟

دیدن عروس خانمی که لباس زیبا و رمانتیکی پوشیده و در سالن با کفش های پاشنه بلند راه می رود بسیار هیجان انگیز است. هر گونه ناهماهنگی و عدم تقارن در بین لباس عروس و کفش عروس جلوه زشتی به وجود می آورد که ممکن است بر روی ظاهر و رفتار عروس و حتی کل مراسم تاثیرگذار باشد.

بسیاری از عروس خانم ها وقتی مقدمات مراسم عروسی خود را آماده می کنند کمترین اهمیتی به کفش های مخصوص آن روز نمی دهند. اما طراحان و کارشناسان مراسم عروسی روی این مسئله بسیار حساس اند و معتقدند که پوشیدن کفش مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

کفش عروس - تولیدی کفش شهپر

از آنجا که عروس خانم یک روز کامل را می خواهد با یک لباس بزرگ و سنگین از این طرف به آن طرف برود پس باید در انتخاب کفش مناسب خود بسیار حساس باشد کفش راحت و ممکن را انتخاب کند تا درآن روز خاص دچار مشکل نشود در این مقاله از شهپر نکاتی را خاطر نشان می کنیم.

هماهنگی بین سبک کفش عروس و سبک لباس عروس

به خاطر داشته باشید که سبک و استایل کفش شما باید انعکاس دهنده سبک کلی شما باشد و به خوبی استایل لباس تان و آرایش تان را منعکس کند. یک لباس عروس رمانتیک با یک دامن پفی با کفش های پاشنه بلند ظریف جلوه عالی خواهد داشت که البته بهتر است این کفش های پاشنه بلند ظریف جلو باز باشند.

اگر لباس عروس یک لباس آستین بلند از سبک کلاسیک می باشد پس بهتر است کفش های پاشنه دار جلو بسته را انتخاب کنید که در کل تصویر زیبایی را به ما ارائه میکند. عروس خانمهایی که دوست دارند لباس عروس های سبک ماهی یا لباس هایی که پشت plunging که در قسمت کمر برهنگی دارد را بپوشند کفش های پاشنه بلند ظریف البته زرق و برقی با کلی شاین مناسب است.

هماهنگی رنگ کفش عروس با لباس عروس

حتما کفشی را انتخاب کنید که با رنگ لباس عروس هماهنگ باشد سفید یا شیری یا صورتی کمرنگ یا نقره ای رنگ یا طلایی کمرنگ رنگ های مناسبی هستند.

کمی استایل شخصی خود را اضافه کنید.

کفش عروس - تولیدی کفش شهپر

همواره می توانید کفش های خود را با کمی ذوق و خلاقیت منحصربه فرد و خاص کنید. مثلا به کفش های خود کریستال یا سنگ های زیبا اضافه کنید که البته مثلا این سنگ ها یا کریستال در لباس عروستان به کار برده شده باشد. اگر در لباس عروستان قسمت های رنگی وجود دارد می توانید همان قسمت های رنگی را به کفش هایتان نیز اضافه کنید.

کفش های پاشنه بلند یا کفش های تخت

خیلی از عروس خانم ها دوست ندارند که در روز عروسی از آقا داماد بلندتر باشند. بنابراین تصمیم می گیرند که کفش هایی با پاشنه کوتاه تر یا کفش های تخت (بدون پاشنه) بپوشند.

کفش های پاشنه کوتاه کمی عجیب به نظر می رسند پس اگر به دنبال کفش های پاشنه کوتاه برای روز عروسی تان هستید سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که در آن جزئیات زیبایی بکار برده شده باشد و سبک و استایل زیبایی داشته باشد. حتما دقت کنید که بین سبک کفش تان و لباس تان هماهنگی مد و استایل وجود داشته باشد.

در کل نکات لازمی که باید دقت کنید

هرگز، هرگز راحتی خود را در روز عروسی فدای زیبایی و مد و استایل نکنید. همواره راحتی را در نظر بگیرید باید در کفش های عروسی خود راحت باشید تا بتوانید راحت قدم بزنید و خوش بگذرونید. Here buy wellbutrin online .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید