سلامت پا, مقالات

در اولین قرار ملاقات عاشقانه چه کفشی بپوشیم؟

اولین قرار عاشقانه می تواند هیجان انگیز، عصبی و عاشقانه باشد. مهم این است که شما بتوانید در اولین قرارتان تأثیرگذار باشید. یک راه عالی برای تأثیرگذار بودن ظاهر شماست، از مدل موهایتان تا کفش های شما!

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، نگران نباشید در این مقاله از شهپر به چند نکته ساده برای انتخاب بهترین کفش های مناسب اشاره می کنیم:

بایدها:

کفش راحت بپوشید: اگر با کفش پاشنه دار راحت نیستید یک جفت صندل تخت انتخاب کنید و اگر مردی هستید که کفش راحت دوست دارید حتماً کفش راحت بپوشید.

کفش ساده بپوشید: برخی از کفش ها هرگز از مد نمی افتد و تقریباً و تقریباً با هر لباس دیگری ست می شوند.

هماهنگ باشید: به یاد داشته باشید که رنگ لباس های شما با کفش تان هماهنگ باشد تا ظاهری موقر و آراسته داشته باشد.

از تمیز بودن کفش های خود اطمینان حاصل کنید: در اولین قرار شما باید بسیار تأثیر گذار باشید پس باید ظاهر شما بسیار تمیز و آراسته باشد.

نبایدها:

از کفش هایی استفاده نکنید که با آنها راحت راه نمی روید؛ شاید ظاهر کفشتان به نظر بسیار زیبا باشد، اما اگر راه رفتن با آنها کاری دشوار است پس بهتره دور آنها خط بکشید.

نباید کفش هایی را که در خور شخصیت شما نیست بپوشید: خودتان باشید- اگر هیچ وقت کفش های پاشنه دار نمی پوشید و در آنها احساس ناراحتی می کنید پس همین گونه عمل کنید و در اولین قرار عاشقانه تان نیز کفش مورد علاقه تان را بپوشید و با همان کفش ها اعتماد به نفس داشته باشید.

نباید زیاده روی کنید: باید بدانید در اولین قرار عاشقانه تان شخصیت شما در تمرکز توجه است نه کفش های شما، پس کفش هایتان باید به گونه ای باشد که به شما در تأثیرگذاری کمک کند نه این که شما را. Vente voiture export https://rachatvotrevoiture.com/vente-voiture-export/

چگونگی انتخاب کفش مناسب قرار ملاقات با توجه به فاکتورهای مهم:

استایل کلی شما: انتخاب کفش شما خیلی به ظاهر کلی شما بستگی دارد. مثلاً اگر شلوار جین می پوشید می توانید کفش پاشنه بلند یا صندل انتخاب کنید.

کجا میرید: قرار ملاقات عاشقانه شما کجا صورت می گیرد، شما می خواهید بشینید یا می خواهید راه بروید؟ مثلاً اگر قصد پیاده روی دارید، انتخاب کفش های پاشنه بلند کار درستی نیست. این کار فشار زیادی روی پاهای شما می آورد.

فصل: به این فکر کنید که هوا چگونه است مثلاً در هوای سرد چکمه مناسب است زیرا علاوه بر راحت بودن بسیار شیک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید