سلامت پا, مقالات

معرفی بهترین چکمه های نظامی

پوشیدن یک لباس استاندارد که شامل کفش نیز می شود یکی از مهترین فاکتورهای ارتش است که هر نظامی باید به آن پایبند باشد و آن را رعایت کند تا الزامات تعیین شده در قوانین AR را رعایت کند. AR670-B استاندارد مربوط به لباس سربازان قوانین سختگیرانه ای را در این زمینه تنظیم می کند. که نیاز به محافظت حداکثری از تمام قسمت های بدن یک سرباز اعم از یک تمرین ساده نظامی تا یک کار دریایی سخت را شامل می شود.

به عنوان یک سرباز، شما فقط به دلیل نیازهای سخت ارتش نیازی به خرید چکمه ندارید بلکه همیشه باید بدانید که امنیت شما بعنوان یک سرباز بسیار مهم است و داشتن چکمه های با کیفیت بالا باعث می شود تجربه فوق العاده ای در ارتش داشته باشید. اکثر چکمه های نظامی استانداردهای لازم را رعایت می کنند، با این وجود 10 چکمه ارتش که سازگار با زمین های استرس زا و بهترین محافظت و راحتی را از پاهای سربازان دارند را در این مقاله از شهپر معرفی می کنیم.

1- چکمه های نظامی و تاکتیکی Danners Tachyon8 Coyote

بهترین چکمه های نظامی - کفش شهپر
طرفداران این کفش:
معتقدند که این کفش سبک است و می توان آنها را برای مدت زمان طولانی و بدون احساس فشار پوشید. آنها اجازه می دهند تا پا به خوبی نفس بکشد و باعث خنک شدن فضای داخلی حتی در مدت طولانی شود.
نکات منفی در مورد این کفش ها:
به نظر می رسد چکمه ها در مکان ها به دلیل سبک بودن و طراحی تنفس کمی نازک تر هستند اما باعث می شود تا احساس کمی ماندگاری بیشتری داشته باشد.

2- چکمه تاکتیکی Garmont T8NFS

بهترین چکمه نظامی - کفش شهپر

طرفداران این کفش:
این چکمه های نظامی خوب طراحی شده و مرسوم و مد روز و راحت هستند. این چکمه باعث افزایش پایداری پا می شوند برای ریشه کن کردن فشار داخلی، کفی مناسبی برای آنها ساخته شده است. سطوح بیرونی ضد آب است و در سطوح زباله بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است. چکمه ها با کمال دقت طراحی شده اند تا از مناسب بودن، انعطاف پذیری و افزایش سرعت حرکت دهنده استفاده کنند.
نکات منفی:
چکمه های رزمی پس از استفاده در زمین های مرطوب یا گل آلود، تمایلی به کوچک شدن دارند و برای خشک شدن زمان می برند.

3- چکمه Light Attack mens Oakley mens

بهترین چکمه های نظامی - کفش شهپر

 

طرفداران این کفش ها:
بسیار با دوام و سبک وزن هستند، کفش ها به طور موثری برای زمین های گل آلود مناسب هستند. مناسب برای استفاده های سنگین.
نکات منفی:
برای شکستن بسیار دشوارند.

4- چکمه ترکیبی کوهستان Belleville TR550

بهترین چکمه های نظامی - کفش شهپر

طرفداران این کفش ها:
چکمه های ترکیبی کوهستان بسیار مناسب هستند و این چکمه ها از جنس مرغوب ساخته شده اند و از دوام بالایی برخوردار هستند. کفش های نظامی برای انواع فعالیت های مناسب بوده و راحت، پایدار و محکم هستند.
نکات منفی:
در مقایسه با اکثر چکمه های نظامی در بازار، آنها کمی گران هستند.

5- چکمه های نظامی و تاکتیکی 9 اینچی اصلی SWAT کلاسیک مردان

چکمه سربازی - کفش شهپر

طرفداران این کفش:
این چکمه های ارتش با کیفیت بالا دارای روکش و مرطوب کننده هستند که دارای محافظ ضد میکروبی AEGIS هستند. سیستم پشتیبانی پاشنه پا برای داشتن پشتیبان و راحتی عالی در کنار یک پاشنه گرم و نرم طراحی شده است.
نکات منفی:
کفپوش ها از مواد خیلی عالی ساخته شده اند.

6- چکمه های مبارزان تاکتیکی با پوشش بژ

چکمه های نظامی - کفش شهپر

 

طرفداران این کفش ها:
آنها می توانند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت کنند. آنها از آنجا که پوشیدن و برخاستن با آنها بسیار آسان است می توانند برای فعالیت های میدانی بسیار مناسب باشند. تمام موارد مورد استفاده برای مهندسی چکمه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
نکات منفی:
اگر چه فقط در شرایط آب و هوایی نامناسب قرار گیرند توری ها به سرعت کشیده و فرسوده می شوند و به مدت طولانی دوام نمی آورند.

7- چکمه های نظامی مخصوص هوای گرم Belleville TR511 Research Tactical

چکمه های نظامی - کفش شهپر
طرفداران این کفش ها:
چکمه ها برای فعالیت های نظامی بسیارطاقت فرسا و مناسب هستند. آنها کاملا پا را از مواد خطرناک محافظت می کند.
نکات منفی:
برای کسانی که پاهای آنها باریک است مناسب نیست این گونه کفش ها فقط برای پاهای پهن مناسب است.

8- چکمه های نظامی و تاکتیکی مردان زره پوش

چکمه نظامی - کفش شهپر

 

طرفداران این کفش ها:
این کفش تنها یک سازگار ی دارند که از یک حرکت محوری کارآمد پشتیبانی می کند. فضای داخلی شان به منظور اطمینان از ایمنی، انعطاف پذیری و راحتی کف پوشانده شده است. در مقایسه با بسیاری از چکمه های نظامی سطح بالا، بسیار مقرون به صرفه هستند.
نکات منفی:
یک فضای انگشتی اضافی دارد که باعث می شود کاملا مناسب نباشند.

9- چکمه نظامی Valsetz RTS 1/5

چکمه های نظامی - کفش شهپر
طرفداران این کفش ها:
یک آج تهاجمی خفیف هستند که سنگ ها را براحتی دفع می کنند. این توری های چکمه های رزمی بی نظیر هستند و براحتی قابل تنظیم هستند و کاملا توری هستند.
نکات منفی:
کف لاستیکی آنها را برای سطوح خشن و راهپیمایی های نظامی مناسب عمل نمی کند. در برابر آب مقاوم نیستند بنابراین برای سطوح غوطه وری مناسب نیستند .

10- چکمه جنگل Krazy shoe Artists COMBAT

چکمه های نظامی - کفش شهپر
طرفداران این کفش ها:
این کفش ها نسبت به بیشتر چکمه های نظامی مرسوم، مد روز هستند، کفی دارند و همین باعث راحتی این کفش ها می شوند، هواکش مناسب دارند.
نکات منفی:
آنها درشرایط استفاده شدید دوام ندارند. قسمت عقب این کفش بدرستی طراحی نشده است از این رو برای استفاده طولانی مدت( بیش از 12 ساعت) مناسب نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید