مقالات

روش های مختلف بستن بندهای کفش آل استار-ون اسکیت(بخش دوم)

بستن بندهای کفش به این روش اطمینان می‌دهد که بندهای مورب که در یک جهت می روند همیشه بر بند های مورب که در جهت دیگر می روند غالب هستند. وقتی می‌خواهید بند لنگه دیگر را ببندید باید این فرایند را معکوس انجام دهید تا کفش های شما اینه هم باشند.(کفش شهپر)

اصول بستن بند

١ . از پیچیده شدن بندهای کفش جلوگیری کنید. ظاهر آل استار کلاسیک بندهای صاف و یکدست آن است. اجازه ندهید بندها شلخته شوند وگرنه ظاهر خوبی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید آل استار های شما تر و تازه به نظر برسد بندها را تا حد ممکن صاف نگه دارید.
هر بار که بند ها را از بین روزنه ها می‌کشید مطمئن شوید که آنها را یک دست بیرون بیاورید و از پیچ خوردن آنها جلوگیری کنید. با ارامش کار کنید.
اگر بندها کاملا هستند از سفت کردن بیش از حد آنها خودداری کنید که این کار باعث می شود جمع شده و ناهموار دیده شوند.

مطالب خواندنی : روش های مختلف بستن بندهای کفش آل استار-ون اسکیت(بخش یک)

 

٢ .کفش هایتان را در آورید و آنها را رو به روی خود قرار دهید.بستن بند ها زمانی که کفش روی زمین و پنجه رو به شماست، بسیار آسان تر است.اگر می‌خواهید خوب به نظر آیند آنها را درآورده و بچرخانید.

٣ . از بند های سفید ضخیم استفاده کنید بندهای سفید آل استارمعمولاً بهترین بندها برای آل استار ها هستند، اما هر نوع بند کتانی سفید خوب خواهد بود. در کل بند های اسکیت تقریبا پف دار و سفید هستند، در حالی که برخی بندهای بسکتبال واقعاً باریک و لوله ای شکل هستند، یا دیگر بندهای کتانی می توانند به نوعی سبک تر باشند.
البته شما می‌توانید از هر رنگی استفاده کنید اما بندهای سفید تازه با آل استار ها مناسب تر هستند.

٤ . بندهای خود را مرتب عوض کنید. داشتن یک دست بند تازه همیشه عالی به نظر می‌رسد. عوض کردن بندها هر چند هفته فکر خوبی است، به خصوص اگر مرتب اسکیت سواری می‌کنید و بندها خراب و فسوده میشوند.

٥ . روش بستن بند کفشتان را تغییر دهید. برای اینکه کفش هایتان بیشترین طول عمر را داشته باشند، فکر خوبی است که به طور متناوب از روشهای مختلف برای بستن بندهای آن استفاده کنید، بنابراین کفشتان به خاطر روشهای تکراری کهنه نمی شود.
اگر بندها مدل موازی هستند حالا آنها را ضربدری کنید تا ظاهر جدیدشان را حفظ کنید. اگر به شکل ضربدری بسته اید جهت ضربدر ها را تغییر دهید،از این رو سمت راست همیشه روی سمت چپ نیست، یا برعکس. این کار از کهنه شدن غیر یکنواخت کفش ها جلوگیری می کند.

 

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید