سلامت پا, مقالات

5 دلیل برای خرید کفش باکیفیت

ساده‌انگارانه است اگر فکر کنید که خرید کفش ارزان باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان می‌شود، در حالی‌که این‌طور نیست. در این‌جا با ذکر 5 دلیل به شما می‌گوییم که چرا خرید کفش باکیفیت و نه ارزان، صرفه‌ی اقتصادی دارد:

با انتخاب کفش باکیفیت، بهترین تصویر را از خود نشان دهید

کفش‌های بادقت و باکیفیت ساخته شده، نسبت به نمونه‌های ارزان‌قیمت می‌توانند بسیار متفاوت باشند. مردم معمولاً از روی نوع پوشش و به ویژه کفش‌ها یکدیگر را قضاوت می‌کنند. پس ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا تصویری بهتر از خود به مردم نشان دهید.

هنگامی که برای مصاحبه‌ی کاری، ارائه‌ی سخنرانی، یا قرار ملاقات با مشتری احتمالی‌تان می‌روید، ظاهرتان مورد توجه قرار می‌گیرد. احساسی که کفش‌تان در تلفیق با استعدادهایتان در مخاطب ایجاد می‌کند، می‌تواند در میزان درآمد دریافتی‌تان تفاوت چشمگیری به وجود آورد.

من به شدت این جمله را باور دارم: به خاطر شغلی که دوست دارید لباس فاخر و رسمی بپوشید، نه شغلی که دارید.

بادوام بودن

کفش با کیفیت دوام بیشتر

کفش با کیفیت دوام بیشتر

کفش‌های چرمی باکیفیت نسبت به نمونه‌های مصنوعیِ ارزان‌قیمت معمولاً راحت‌تر تمیز و پرداخت می‌شوند. رویه‌های چرمی مصنوعی با گذشت زمان ترک خواهند خورد و برای جلوگیری از این مورد، کاری نمی‌توانید انجام دهید.

اگر کفش‌های چرمی‌تان را به طور منظم واکس بزنید، این کفش‌ها تا سال‌ها دوام خواهند آورد. فقط مطمئن شوید که برای کفشی دارید هزینه می‌کنید که دوست دارید و به سرعت از مد نمی‌افتد.

هنگامی که کفش باکیفیت می‌خرید، دیگر لازم نیست تا چندین جفت از آن کفش بخرید، و بدین ترتیب بسیار کمتر هزینه خواهید کرد.

بهتر و مناسب‌تر برای سلامتی پاهایتان

سلامت پا با انتخاب کفش با کیفیت

سلامت پا با انتخاب کفش با کیفیت

کفش‌هایی که پاهایتان با آن‌ها تاول می‌زنند، احتمالاً هزینه‌ی زیادی را به شما برای تهیه‌ی محصولات کمک‌های اولیه تحمیل می‌کنند. برخی از برندهای چسب‌زخم‌های ضد تاول به ازای هر چسب‌زخم به قیمت 1 پوند (معادل 34 هزار تومان) است!

آسترهای چرمی باکیفیت در کفش‌هایتان می‌تواند به جلوگیری از بوی بد پا و موارد ناخوشایندی مانند قارچ انگشتان پا کمک کند. به علاوه با این آسترها پوشیدن کفش‌ها نیز خیلی راحت است.

اگر کفش باکیفیتی بخرید که کامل اندازه‌یتان باشد، کمتر به متخصص پا مراجعه خواهید کرد. وقتی برای هر جلسه‌ی پا درمانی حدود 30 پوند (معادل 1 میلیون و بیست هزار تومان) پرداخت می‌کنید، این همان هزینه‌ای است که باید برای خرید کفشی پرداخت می‌کردید که باعث میخچه‌ی پایتان نشود.

قابل تعمیر بودن

کفش با کیفیت قابل تعمییر

کفش با کیفیت قابل تعمییر

کفش‌های خوش ساخت معمولاً راحت‌تر از کفش‌های ارزان‌قیمت تعمیر می‌شوند. از نظر مالی منطقی‌تر است که چکمه‌های مورد علاقه‌یتان را تعمیر کنید تا یک جفت چکمه‌ی نو بخرید. همچنین برای محافظت از محیط زیست هم این کار بسیار بهتر است.

ما به کفش‌های مورد علاقه‌یمان وابسته می‌شویم و به سادگی نمی‌توانیم از آن‌ها دل بکنیم. کفش‌های باکیفیت می‌توانند عمر طولانی‌تری داشته باشند، به ویژه وقتی که هر از گاهی آن‌ها را برای رسیدگی نزد کفّاش ببریم.

افزایش اعتماد به نفس

انتخاب کفش با کیفیت اعتماد به نفس بیشتر

انتخاب کفش با کیفیت اعتماد به نفس بیشتر

هنگامی که کفش باکیفیت می‌خرید، دارید برای عزت‌نفس‌تان هزینه می‌کنید. احساس خوب در مورد ظاهرتان، روز عالی و خوب را برای‌تان می‌سازد.

کفش‌های نامناسب می‌توانند مانع رسیدگی شما به امور مهم زندگی‌تان (کار و ورزش) شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید