مقالات

رنگ کفش مناسب کت و شلوار شما چیست؟

انتخاب رنگ کفش مناسب برای ست کردن با کت و شلوارمان شاید بنظر کاری راحت باشد ولی نیازمند شناخت رنگ های مختلف است.انتخاب رنگ کفش مناسب میتواند استایل بهتری به شما بدهد.

بنا به تصور عموم رنگ کفش مشکی با همه کت و شلوارها ست میشود ولی همیشه اینگونه نیست.

شاید کفش مشکی اولین انتخاب ما برای ست کردن با کت شلوار باشد اما شاید با انتخاب رنگ دیگری بتوانید خوش تیپ تر به نظر بیایید و استایل بهتری پیدا کنید.(کفش شهپر)

نکاتی برای انتخاب کفش مناسب برای کت و شلوار

 

کت و شلوار مشکی
کم ترین انعطاف پذیری را این رنگ کت و شلوار دارد، به همین دلیل بهتر است که فقط با کفش مشکی استفاده شود، بقیه رنگ های کفش ظاهر شما را بسیار معمولی و روزمره نشان خواهد داد، در اصل کت و شلوار مشکی برای استفاده روزمره مناسب نیست و بیشتر در موقعیت های رسمی کاربرد دارد، مثل مجالس و محل های اداری و جلسات.

 

کت و شلوار مشکی و ست کفش مناسب

 

کت و شلوار سرمه ای
سرمه ای به راحتی با کفش های مشکی، قهوه ای و قرمز قهوه ای که رنگ های اصلی کفش های مردانه هستند، هماهنگ می شود بدون آنکه ماهیتش تغییر کند. رنگ آبی حس اعتماد و مسئولیت پذیری را منتقل می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. از آنجا که این رنگ به راحتی با اکثر کفش های چرمی هماهنگ می شود می توانیم از آن در مصاحبه های کاری نیز استفاده نماییم.
ترکیب رنگ های مختلف کت و شلوار و کفش می تواند معانی متفاوتی داشته باشد، به طور مثال اگر به دنبال پوششی رسمی تر هستید، می توانید از کت و شلوار سرمه ای با کفش مشکی استفاده کنید و همچنین استفاده از کفش قهوه ای حالتی رسمی ولی انعطاف پذیرتری به استایل شما می دهد، ولی اگر از طرفداران پوشش غیر رسمی هستید می توانید همین رنگ کت وشلوار را با کفش قهوه ای قرمز استفاده کرده که استایلی خلاقانه تر داشته باشید.

مطالب خواندنی : اهمیت سلامت پا برای بدن؟

 

کت و شلوار سرمه ای و ست کفش مناسب

 

کت و شلوار خاکستری
کت و شلوار خاکستری، همانند کت و شلوار سرمه ای با سه رنگ اصلی کفش هماهنگ می شود ولی نسبت به کت و شلوار سرمه ای غیر رسمی تر است و برای موقعیت های کاری ایده آل نیست، مگر آنکه از رنگ روشن آن در محیط های کاری استفاده شود.
بهترین انتخاب برای کت و شلوار خاکستری کفش مشکی، پیراهن سفید و کراوات است، همچنین استفاده آن با کفش های قهوه ای و قرمز قهوه ای می تواند مناسب استفاده روزمره باشد، مخصوصا اگر آن را با پیراهن های طرح دار بپوشید. بهترین زمان برای پوشیدن این رنگ کت و شلوار بهار و تابستان است و هر چه رنگ کت و شلوارتان روشن تر باشد راحت تر می توانید با طرح های مختلف آن را تطبیق دهید.

 

کت و شلوار خاکستری و ست کفش مناسب

 

کت و شلوار ذغالی
کت و شلوار ذغالی انعطاف پذیری رنگ آبی سرمه ای را دارد اما رنگی سنگین است و مثل کت و شلوار آبی ظاهری جوان به شما نمی دهد و از طرفی برای انتخاب رنگ کفش آزادی کت و شلوار آبی ندارید بلکه فقط می توانید آنرا با دو رنگ هماهنگ کنید، کفش مشکی و کفش قهوه ای.
استفاده از کفش مشکی بهترین گزینه است اما اگر بخواهید استایلی کلاسیک و در عین حال راحت داشته باشید بهتر است که از رنگ قهوه ای قرمز استفاده کنید.

 

کت و شلوار ذغالی و ست کفش مناسب

 

کت و شلوار قهوه ای
بهتر است کت و شلوار قهوه ای را با کفش قهوه ای بپوشید اما نکته اینجاست که حتما باید خط بین شلوار و کفش شما قابل دیدن باشد به این معنا که از سایه های مختلف رنگ قهوه ای استفاده کنید که بهتر است کفش شما سایه تیره تر را داشته باشد و مهمترین نکته تضاد بین شلوار و کفش است که کفش قرمز قهوه ای بهترین گزینه برای ایجاد این تضاد است. پیشنهاد ما این است که هرگز از کفش مشکی با کت و شلوار قهوه ای یا کت و شلوار ذغالی با کفش قهوه ای استفاده نکنید زیرا قهوه ای تمایل دارد که تیره تر به نظر برسد و در کنار این دو رنگ اصلا به چشم نمی آید و هماهنگ نمی شود.

کت و شلوار قهوه ای و ست کفش مناسب

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید