تازه های مد, مقالات

بهترین کفش های آدیداس برای پرستاران در سال 2021

وقتی صحبت از کفش‌های با کیفیت بالا، با دوام و با پشتیبانی خوب می‌شود، برند آدیداس مطرح می‌شود. راحت بودن و کیفیت بالای کفش بیشتر مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که زمان‌های طولانی سر پا هستند و کل زندگی‌شان با کفش مرتبط است! پرستاران یکی از اقشار جامعه هستند که بیشتر وقت خود را روی پای خود می‌گذرانند و انتخاب کفش مناسب برای آن‌ها اهمیت بیشتری دارد. در این مقاله بهترین کفش های آدیداس 2021 برای پرستاران اشاره می‌شود که هر کدام از آن‌ها بسته به سلیقه و انتظار پرستاران مختلف، می‌‌تواند به عنوان کفش مناسب آن‌ها انتخاب شود. با کفش شهپر همراه باشید.

بهترین کفش های آدیداس را هدف بگیرید!

حالا نوبت انتخاب بهترین‌هاست! برای انتخاب کفش‌هایی که قرار است به رفقای صمیمی شما تبدیل شوند و زمان‌های زیادی را در طول شبانه‌روز با آن‌ها بگذرانید، باید نهایت دقت را به خرج دهید. در ادامه بهترین کفش های آدیداس در 2021 برای پرستاران مورد معرفی قرار می‌گیرند و به ویژگی‌های مثبت و منفی هر کدام از آن‌ها اشاره می‌شود تا بتواندی با بررسی نقاط ضعف و قدرت آن‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

1- کفش رانینگ زنانه آدیداس مدل اولترا بوست 20

کفش آدیداس اولترا بوست

کفش رانینگ مدل اولترا بوست آدیداس به عنوان انعطاف‌پذیرترین کفش آدیداس شناخته می‌شود. این کفش‌ها  دارای 20٪ تقویت بیشتری هستند؛ بنابراین در هر قدم، برگشتِ انرژی شما را افزایش می‌دهند. این کفش‌ها علاوه بر انعطاف‌پذیری عالی، بسیار سبک هستند تا راحتی مورد نیاز پرستاران در طول شیفت‌های کاریشان فراهم شود. اولترا بوست آدیداس با رویه‌ای کشباف طراحی شده است؛ به صورتی که کش می‌آید و مانند جوراب قالب پاها می‌شود. این رویه از ماده‌ای تنفس پذیر ساخته شده است تا پاها را سالم نگه دارد و به این ترتیب از بوی نامطبوع ناشی از عرق و باکتری جلوگیری می‌کند.

طراحی این کفش آدیداس از ویژگی «قرارگیری سازگار بافت» برخوردار است؛ یعنی هر قسمت از کفش را برای تناسب و تعادل ایمن در هر گام تقویت می‌کند. هم‌چنین این کفش دارای فناوری «بافت متحرک» است که که تناسب شما را ثابت نگه می دارد و انعطاف‌پذیری خاصی را برای پیاده‌روی و دویدن راحت فراهم می‌کند. این کفش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از آسیب‌دیدگی ناشی از سایش جلوگیری می‌کنند و به این ترتیب از پای پرستاران در برابر خراشیدگی پوست، تاول و حتی ضایعات پوستی محافظت می‌نمایند.

 هم‌چنین، زیره یا تخت میانی کفش برای راحتی، بالشتک تقویتی انعطاف‌پذیر و برای تعادل، فنر پیچشی تثبیت‌کننده دارد. زیره بیرونی کفش نیز از لاستیک ارتجاعی مشبک طراحی شده است که هنگام راه رفتن خم می‌شود و کش می‌آید تا کشش لازم را در تمامی سطوح ارائه دهد.

جنبه های مثبت

  • دارا بودن انواع رنگ‌های خفیف (خنثی) مناسب پرستاران
  • دارا بودن زیره فوق العاده انعطاف پذیر
  • دارا بودن زیره بیرونی مقاوم در برابر لغزش

جنبه های منفی

  • پنجه ی باریک
  • کوچک شدن سایز با گذشت زمان

2- کفش رانینگ زنانه آدیداس مدل سنس بوست گو

آدیداس مدل سنس بوست گو

کفش زنانه آدیداس مدل سنس بوست گو بسیار ساده و زیبا است که همین ویژگی آن را مناسب پرستارانی کرده است که به طراحی مینی‌مالیستی علاقه‌مند هستند. این کفش ظاهری زیبا دارد و در رنگ های خفیف یا خنثی عرضه می‌شود. این کفش آدیداس به دلیل تقویت نوآورانه‌اش و انعطاف‌پذیری بسیار بالای زیره میانی زبانزد است که باعث می‌شود انرژی شما با هر قدم برگشت داده شود. وجود بالشتک این کفش برای پرستارانی مناسب است که ساعت‌های طولانی روی پای خود کار می‌کنند. به علاوه بالشتک کفش باعث می‌شود که این کفش‌ها برای راه رفتن در طول روز بسیار راحت باشند. این کفش‌ها هم‌چنین دارای کف لژدار پهنی است که آن‌ها را برای پرستارانی که دارای پاهای پهن هستند، مناسب می‌کند. زیره بیرونی کفش از لاستیک ارتجاعی مشبک ساخته شده است که هنگام راه رفتن خم می‌شود و کشش ایجاد می‌کند. لاستیک در برابر لغزش مقاوم است و خم شدن آن باعث می‌شود راه رفتن راحت‌تر شود.

جنبه‌های مثبت

  • مناسب برای پرستاران با پاهای پهن
  • عرضه شده در رنگ های خفیف موافق با قوانین سختگیرانه پوشش محیط‌های کاری
  • داشتن بالشتک برای راحتی و تعادل

جنبه‌های منفی

  • قابلیت بزرگ شدن سایز کفش یا اصطلاحا جا باز کردن

3- کفش رانینگ زنانه آدیداس مدل کلود فوم پیور

کفش آدیداس کلود فوم پیورکفش رانینگ زنانه آدیداس مدل کلود فوم پیور کفشی ایده‌آلی برای پرستارانی است که کاملاً طرفدار سادگی هستند. این کفش ساده و در عین حال شیک، راحتی و تعادل بی‌نظیری را در طول روز فراهم می‌کند. این کفش به شما این احساس را می‌دهد که گویی در طول شیفت خود دارید، روی ابرها قدم می‌زنید! کفش کلود فوم پیور از نظر سایز و تناسب مختص خانم‌ها ساخته شده است. این کفش آدیداس برای پرستارانی که مشکلات پا و قوس کف پا دارند، یک قوس حمایتی عالی ارائه می‌دهد.

این کفش با استفاده از ماده‌ای کشباف و نرم ساخته شده است که با پاها سازگار است و تناسب خوبی را ایجاد می‌کند. به دلیل این تناسب تمام و کمال، این کفش هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی را ایجاد نمی‌کند و منجر به ایجاد تاول در قوزک پا و یقه کفش نمی‌شود. زیره میانی این کفش بالشتکی از فوم ابری دارد که راحتی و پشتیبانی عالی از پاها را ارائه می‌دهد. این کفش بسیار بی دردسر است. این کفش به خوبی با لباس کار شما و هر آن‌چه که بعد از کار باید عوض کنید، جور می‌شود. این کفش در رنگ های ترکیبی متعددی ارائه می شود، برای مثال، سفید با سیاه، سیاه با سفید، سیاه با سیاه و کربنی با گل بهی فندقی. این رنگ ها مناسب هر محیط حرفه‌ای هستند.

جنبه های مثبت

  • زیره لاستیکی سازگار با کشش
  • تأمین راحتی و پشتیبانی عالی از پاها
  • بسیار ساده و شیک

جنبه های منفی

  • کوچک شدن سایز
  • نامناسب برای افرادی با پاهای پهن

 

4- کفش رانینگ زنانه آدیداس مدل کپتیر ایکس

آدیداس مدل کپتیر ایکس

کفش رانینگ زنانه آدیداس مدل کپتیر ایکس نیز طراحی بسیار سادهای را برای پرستارانی ارائه میدهد که مقید به پیروی از قوانین پوشش هستند. این کفش بافتی ساده همراه با ریزهکاریهای براق دارد. رویه کشباف متناسب با کفش طراحی شده است و تناسب جفت و جوری را ایجاد می‌کند. این کفش آدیداس کسی را که این کفش می‌پوشد در برابر آسیب‌دیدگی محافظت می‌کند. هم‌چنین مواد نرم رویه کشباف به پوست نیز حس نرمی می‌دهد. زیره میانی با استفاده از کلوفوم طراحی شده است تا حداکثر راحتی و پشتیبانی را ارائه دهد. هم‌چنین این زیره میانی بسیار انعطاف‌پذیر است و در هر قدم انرژی را به شما بر می‌گرداند. این کفش بسیار تنفس‌پذیر است و از رشد باکتری مسبب ایجاد بوهای نامطبوع، جلوگیری می‌کند. زیره لاستیکی بیرونی کفش کشش لازم هنگام راه رفتن و دویدن در سطوح مختلف را بدون لغزش فراهم می‌کند.

جنبه های مثبت

  • عرضه در طیف رنگ های خفیف
  • ظاهر مدرن و براق
  • عرضه شده در اندازه‌های مختص زنان
  • طراحی آسان‌پوش

جنبه های منفی

  • پنجه باریک

5- کفش کتانی زنانه اورجینال آدیداس مدل استن اسمیت

آدیداس استن اسمیت

 

شما هرگز با کفش کتانی اورجینال آدیداس مدل استن اسمیت مشکلی پیدا نخواهید کرد! خدمات فوق‌العاده‌ای که این کفش ارائه می‌دهد، آن را به انتخابی عالی برای پرستاران تبدیل کرده است. یکی از ویژگی‌های این کفش که شما را به آن علاقه‌مند خواهید شد، سهولت در تمیز کردن آن است. این کفش دارای رویه‌ای از چرم مصنوعی است و این یعنی می‌توانید هر زمانی که کفشتان کثیف شد، آن را به سادگی با یک پارچه مرطوب و مقداری آب و صابون تمیز کنید. این کفش چندان راحت نیست، اما به دلیل طراحی شیکش بسیار مورد توجه است. کفش استن اسمیت در 20 رنگ مختلف عرضه می‌شود. اگر پرستاری می‌خواهد کفش شیکی برای لباس خود بعد از کار انتخاب کند، می‌تواند با انتخاب این کفش به رنگ سفید ساده محیط‌های کاری سختگیرانه، کمی رنگ اضافه کند.

جنبه های مثبت

  • وجود طیف گسترده‌ای از رنگ‌های متنوع.
  • طراحی ساده و راحت
  • زیره بیرونی غیر لغزنده

جنبه های منفی

  • سفت و خم‌نشدنی و نیازمند جا باز کردن

سخن آخر

برای انتخاب کفش‌های راحت و مناسب، به جای این که به انتخاب دوستان و آشنایانتان توجه کنید، دقت کنید که خودتان چقدر احساس راحتی و آرامش با کفشتان دارید. این شما هستید که باید پایتان را برای زمان‌های طولانی درون کفش قرار دهید و پایتان با آن احساس صمیمیت پیدا کند!

برای خرید کفش‌های پرسنلی، کفش‌های مجلسی، کفش‌های کار، کفش‌های ورزشیريال صندل‌ها و انواع دیگری از کفش‌ها برای مصارف مختلف می‌تواند کفش شهپر را به عنوان یکی از گزینه‌های خرید خود در نظر بگیرید.

با محصولات شهپر آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید