سلامت پا, مقالات

معرفی بهترین مدل های کفش پرستار

ما همواره فکر می کنیم که پزشکان ناجیان انسان ها هستند. در این مقاله از شهپر می خواهیم به شما بگوییم پس نقش پرستاران چه می شود؟

ساعت های طولانی کار در بیمارستان، دویدن های زیاد از این اتاق به آن اتاق برای سرکشی به بیماران- بله پرستاران شغل سختی دارند. آیا می دانستید که بسیاری از این پرستاران سخت کوش به خاطر کار دشوارشان دچار کمردرد و پا درد شدید می شوند؟

اگر شما یک پرستار هستید، حتماً می دانید که ایستادن ها و دویدن های طولانی در طول روز به پاهای شما آسیب می زند. آنچه شما نیاز دارید یک جفت کفش مناسب است که به طور ویژه برای پرستاران طراحی شده است. وضعیت مناسبی برای پاهایتان ایجاد می کند و آزادی عمل به شما می دهد تا در محیط کار چابک باشید.

در این مقاله از شهپر بهترین کفش های مناسب برای پرستاران را معرفی می کنیم.

1-کفش  پرستار Asics Womans Gel – Venture 5

این مدل کفش در میان پرستاران بسیار محبوب است. وقتی شما مجبورید به مدت 12 تا 14 ساعت کار کنید، پس باید کفشی را انتخاب کنید که راحت، امن و بادوام باشد. این مدل کفش همه نکات و حتی بیشتر را داراست.

Asics Womans Gel – Venture 5 - کفش شهپر

فواید این کفش

بادوام

بسیار سبک

طراحی جذاب

قابل دسترس در رنگ های متنوع

مضرات

هیچی

2- کفش پرستار  Sloggers Woman

این مدل یکی از بهترین کفش های زنانه مناسب برای پرستاران است، فقط به این خاطر که ضد آب است. بیمارستان یک محیط خیلی بهداشتی نیست شاید یک پرستار بخواهد مرتب کفش هایش را بپوشد. این مدل کفش یک کفش عمری است که راحت می توان آن را تمیز کرد. رنگ های متنوعی دارند و طرح هایشان بسیار جذاب است. همچنین برای کشاورزی نیز مناسب هستند چون ضد آب هستند.

Sloggers Woman - کفش شهپر

منافع

تولید شده از مواد صددرصد قابل بازیافت

بسیار راحت

سبک

نرم و منعطف

100% ضدآب

3-Dansko Womans Professional Cabrio Clog

این مدل کفش ماکسیمم راحتی را برای پرستاران فراهم می کنند. فضای داخل کفش بسیار مناسب است طوری که افرادی که پاهای پهن دارند با این مدل کفش ها بسیار راحت هستند. از آسیب های احتمالی پیشگیری می کند. بسیار مناسب برای ایستادن های طولانی است.

Dansko Womans Professional Cabrio Clog - کفش شهپر

فواید

تولید شده از صددرصد چرم

استحکام بالا

تمیز کردن آسان

طراحی های جذاب

roksa.ch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید