مقالات

روش های مختلف بستن بندهای کفش آل استار-ون اسکیت(بخش یک)

چگونه بند کفشهای آل استار را ببندیم!
بند کفشهای آل استار که در اصل به انها کفشهای ون اسکیت گفته میشود را میتوان به روشهای مختلف بست، مثل مدل ضربدری یا مدل موازی. در ادامه می توانید هر دو مدل را یاد بگیرید، همچنین چند نکته اصلی برای بستن بند آل ستار های خود و مراقبت از آنها را بدانید..(کفش شهپر)

مدل موازی

١ . تعداد جفت روزنه های روی کفش خود را بشمارید. بند های آل ستار هایی را که تعداد روزنه های آنها زوج است را می توان به شکل ضربدری بست. اگر تعداد روزنه های کفش شما فرد باشد، باز هم می‌توانید از روش ضربدری استفاده کنید اما باید به نحوی روش خود را تعدیل کنید.

٢ . هر سر بند کفش را از رو وارد هریک از دو روزنه انتهایی بکنید. اکنون بند کفش باید یک خط صاف را در طول انتها شکل دهد در حالی که بندها به سمت داخل هستند. بند راست در سمت راست و بند چپ را در سمت چپ نگه دارید.

٣ . بند سمت راست را در زیر نگه دارید و آن را از روزنه دوم در سمت راست بیرون بیاورید. پنهان کردن بند در قسمت زیر کار چیزی است که به این مدل ظاهری منحصر به فرد می بخشد. اینکه شما سمت راست خود را در نظر بگیرید یا کفش مهم نیست. اگر منسجم پیش بروید نتیجه پایانی یکسان خواهد بود.

مطالب خواندنی : رابطه کفش و تاثیر آن بر روی روابط اجتماعی

 

٤ . بند سمت چپ را زیر نگه دارید. این بند باید از روزنه سوم در سمت چپ بیرون بیاید. اکنون باید یک روزنه خالی در سمت چپ بین خط اولیه و بند بیرون آمده وجود داشته باشد.

٥ .بند سمت راست را به سمت چپ بیاورید و آن را از رو وارد روزنه دوم کنید. اکنون باید دو خط موازی روی کفش خود داشته باشید و هر دو بند در سمت چپ باشند.

٦ . بندی که از روزنه سوم بیرون آمده را به سمت راست بیاورید. آن را از رو وارد روزنه سوم کنید. اکنون باید سه خط موازی روی کفش خود داشته باشید و هر بند باید در سمت متفاوتی باشد.

٧ . این الگو را ادامه دهید. بند سمت چپ را در زیر نگه داشته و آن را از روزنه پنجم در سمت چپ بیرون بیاورید. سپس بند سمت راست را در زیر نگه داشته و آن را از روزنه ششم در سمت راست بیرون بیاورید. برای ایجاد خطوط جدید هر بند را از روزنه مربوطه در سمت دیگر رد کنید.
اگر کفش های شما بیش از ۶ جفت روزنه دارد این الگو را در صورت لزوم تکرار کنید، بعد از تکمیل شدن هر دوخط در طرف های مقابل ادامه دهید.

 

مدل ضربدری

١ . هر یک از سرهای بند کفش را از رو وارد روزنه های انتهایی بکنید. اکنون بند کفش باید یک خط صاف بین دو روزنه انتهایی ایجاد کند در حالیکه بندها به سمت داخل کفش هستند. دو سر بند را گرفته بالا میکشیم و هم اندازه میکنیم و هرکدام را در سمت خود پایین می اوریم.

٢ . بند سمت راست را به سمت چپ می آوریم. آنرا از رو وارد روزنه دوم درسمت چپ میکنیم. اکنون بند سمت راست باید از روی زبانه کفش عبور کند در حالی که بنده سمت چپ از بین خط صاف اولیه و بند مورب بیرون بیاید.بندی را که رد کردید به سمت چپ بکشید تا مزاحم نباشد.
معمولا انجام این کار زمانی که کفش پایتان نیست و کفش ها رو به شما هستند، آسانتر است. اینکه شما سمت راست خود یا سمت راست کفش را در نظر بگیرید مهم نیست. فقط مراحل را به ترتیب انجام دهید نتیجه پایانی یکسان خواهد بود.

٣ .بند سمت چپ را به سمت راست ببرید و آن را از رو وارد روزنه دوم در سمت راست کنید، همانطور که در سمت دیگر انجام دادید. اکنون باید یک خط صاف و دو خط مورب داشته باشید. بندی را که تازه رد کردی به سمت راست ببرید تا مزاحم نباشید.

٤ . بستن بند را به همین روش ادامه دهید. با عبور دادن بند سمت راست به سمت چپ و رد کردن ان از رو از روزنه بعدی شروع کنید، و اکنون بند دیگر باید از بین دو خط مورب بیرون بیاید. بندی که تازه رد کردید را به سمت چپ بکشید تا مزاحم کار نباشد. سپس بند سمت چپ را به سمت راست بیاورید. این روند را ادامه دهید تا اینکه بستن بند کفش کامل شود.

ادامه دارد…

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید