سلامت پا, مقالات

با کفش های قدیمی خود چه کار کنیم؟

من به مدت 2 سال گذشته کتونی های محبوب خود را پوشیده ام، این دوست داشتنی ها همواره همراه من بوده اند و مایل ها و مایل ها مرا همراهی کرده اند. سرانجام دیدم که این دوستان زیبای من پاره و کهنه شده اند. فکر کنم که دیگه وقتشه و فکر می کنم که من بیش از هر کس دیگه این کفش های قدیمی را پوشیده ام. (شهپر)

اما من چه کاری می توانم با این کفش های قدیمی انجام بدهم؟

Nike:

من فهمیدم که نایک از دهه 90 برنامه ای در کار خود داشته است که کفش های ورزشی قدیمی را می پذیرد و آنها را در سطوح ورزشی و زمین بازی، از جمله چیزهای دیگر بازیافت می کند. شگفت آور است که آنها تقریباً یک و نیم میلیون کفش هر سال جمع می کنند و در طول این برنامه، بیش از 28 میلیون جفت کفش ورزشی استفاده شده را بازیافت کرده اند.

I:Collect

با شرکت هایی co من: شرکای برای ساماندهی سیستم بازپرداخت برای استفاده مجدد و بازیافت لباس و کفش استفاده شده آنها موارد را مرتب می کنند. شما می توانید  لیستی از شرکای آنها northface را در اینجا پیدا کنید.

کفش های قدیمی-شهپر

عموماً برخی سازمانه های انتفاعی کفش های بلا استفاده شما را می فروشند تا پارچه های صنعتی، عایق کاری یا فرش دستباف تبدیل شوند. من فکر می کنم که ارزش آن را دارد که قبل از این که آنها را از بین ببرید، کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید این شرکت معتبر است یا نه؟ و فقط کالاهای ناخواسته ما را در خارج از کشور نمی پردازند و مشکلاتی را در مکان های دور دست ایجاد می کنند.

اگر کفش هایی دارید که هنوز شرایط خوبی دارند و قابل پوشیدن هستند می توانید آنها را به سازمان های خیریه اهدا کنید. کفش های اهدایی یک منبع مناسب برای کمک به کار آفرینان برای تأمین نیازهای اساسی برای خانواده هایشان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید