مقالات

۵ مدل کفش دانشجویی

انتخاب کفش دانشجویی

بسیاری از دختران و پسران دانشجو علاقه دارند در محیط دانشگاه کفش‌های راحت و شیکی به پا کنند که عمر طولانی و کیفیت بالایی داشته باشد پیش از خرید کفش، بهتراست بدانید مدل کفش اسپرت دانشجویی دخترانه و پسرانه بسیار متنوع است که در این متن به بخشی از آن می‌پردازیم تا خرید کفش دانشجویی ماندگار و به‌صرفه‌ای داشته باشید.

انقلابی در مد و فشن صنعت کفش سازی

 کفش کالج (Boat Shoes)

کفش کالج

کفش کالج که در دنیا به نام Boat shoes شناخته شده است، طرفداران بسیاری در استایل دانشجویی به‌خصوص در میان آقایان دارد. این مدل کفش دانشجویی از سال ۱۹۳۰ وارد صنعت مد شد و از همان زمان خانم‌ها و آقایان این کفش را با استایل غیررسمی و کژوال به پا می‌کردند. معمولا جنس کفش کالج از چرم و جیر است که با بیشتر لباس‌ها همخوانی دارد.

 کفش پوتین ( کیکرز)

پوتین

کفش اسپرت کیکرز که مشابه آن با نام پوتین ملی در فروشگاه‌های کفش ملی عرضه می‌شود، جزء کفش‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. کیکرز یک کفش خاطره‌انگیز است که اکثر مردم در دوران مدرسه به پا می‌کردند و ساعات بسیاری در مسیر خانه و مدرسه و سر کلاس با این کفش خاطره دارند.
کفش پوتین ملی مناسب دختران و پسران جوان است؛ این کفش را می‌توانید با شلوار مام استایل (جین آبی فاق بلند و کمی کوتاه) پا کنید و یک استایل دانشجویی اسپرت و جذاب داشته باشید.

خرید کفش خوب : نکاتی که باید بدانیم

کفش اسنیکرز (Sneakers)

کفش اسنیک

این روزها دیگر هر کسی می‌تواند در مکان‌های غیرورزشی مانند دانشگاه و مدرسه کفش اسنیکرز به پا کند. همیشه کفش اسنیکرز میان دختران و پسران مرسوم خواهد بود و در صنعت مد ماندگار می‌ماند.
کفش اسنیکرز دانشجویی به دلیل تنوع و راحتی، اعتماد به‌نفس‌تان را بالا می‌برد و شما می‌توانید با لباس‌های کژوال و غیررسمی‌ یک استایل راحت و شیک دانشجویی داشته باشید.
کفش اسپرت اسنیکرز تنها مخصوص دانشجویان نیست و دانش‌آموزان نیز می‌توانند در مدرسه این کفش راحت را در کلاس و حتی زنگ ورزش به پا کنند. در واقع این کفش مناسب هر خانم و آقایی در هر سنی است که می‌خواهند استایل ساده و جذابی داشته باشند.

کتانی‌های چرم محبوب‌ترین انتخاب

کتانی چرم
کتانی برای بیشتر ما نماد جوانی و ماجراجویی و درعین‌حال پاکی و معصومیت است؛ یعنی همه ویژگی هایی که ناخودآگاه در تعریف دانشجو می گنجند؛ در این شکی نیست که دخترها و پسرهای دانشجو معمولا ترجیح میدهند برای دانشگاه از کتانی‌های چرمی استفاده کنند؛ هم به خاطر راحتی بیشتر و هم اینکه تیپ اسپرت شان با کتانی چرمی تکمیل میشود.

کفش پیاده روی ( Slip on Shoe)

کفش پیاده روی
کفش راحتی دانشجویی که در دنیا به نام کفش slip-on شناخته شده، یک کفش کژوال مناسب پیاده‌روی یا استایل دانشجویی است. این مدل کفش اسپرت راحتی دخترانه و پسرانه را می‌توانید با هر مدل مانتوی دانشجویی یا پیراهن مردانه سِت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید