مقالات

کشور های تولید کننده برتر کفش در دنیا کدامند؟(قسمت اول)

کشور های برتر در زمینه تولید کفش

بررسی ها و آمار های دقیق در سال 2014 نشان داد که فروش کفش در سال 2014 در سرتاسر دنیا به رقم 4/60 میلیارد دلار رسید.

قاره اروپا بیشترین میزان فروش را در فروش کفش چرم داشت یعنی چیزی حدود 2/29 میلیون دلار.

قاره آسیا هم در همان سال با فروش 4/28 میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت. کشور ویتنام فروش کفش خود را تا 50 درصد افزایش داده است. همچنین فروش کفش در هند تا سال 2014 تا 6/58 درصد افزایش یافته است.

آنچه که یک کشور را به تولید کننده برتر کفش در جهان تبدیل میکند به چند عامل بستگی دارد. این عوامل شامل کارگران، هزینه تولید، میزانه سرمایه گذاری و البته میزان تقاضا می شود.

مطالبی در موردچرم تبریز

کشور های برتر تولید کننده کفش در دنیا:

 

10-     ترکیه (سالانه 175 میلیون کفش)

ترکیه

ترکیه سالانه حدود 175 میلیون کفش تولید میکند. صنعت چرم  ترکیه یک فرصت خوب برای تولید کفش ایجاد کرده است. کارخانه های کفش، کفش چرم، کفش کتانی و صندل تولید میکنند. کشور ترکیه حدود 887/6 کارخانه تولید کفش دارد.

9-        ایتالیا( سالانه 205میلیون کفش)

ایتالیا

ایتالیا حدود 205 میلیون کفش در سال تولید میکند و برخی از برند هایش در جهان بسیار معروف هستند. ایتالیا به خاطر کارگاه های تولیدی کوچکش که طراحی های بزرگ و مطرح کفش های معروف جهان را انجام میدهند معروف است.

انقلابی در مد و فشن صنعت کفش سازی

8-        مکزیک(سالانه 245 میلیون کفش)

مکزیک

مکزیک سالانه حدود 245 میلیون جفت کفش تولید میکند. نیروکار ماهر، طراحی زیبا و مواد اولیه با کیفیت، همگی دست به دست هم داده اند تا این کشور را تبدیل به یک تولید کننده برتر در تولید کفش کنند. بوت های مدل کابوی دست ساز هستند که همه برای مصرف در داخل کشور و هم برای صادرات تولید میشوند.

7-        تایلند(سالانه 245میلیون کفش)

تایلند

تایلند سالانه 245 میلیون جفت کفش تولید میکند. دامنه تولید کفش در تایلند شامل کفش  اسپرت، کفش دانش آموزان، صندل و کفش های محلی می شود.

دسترسی کشور تایلند به چرم با کیفیت و کم بودن هزینه های کلی تولید این کشور را دو صنعت کفش سازی  بسیار موفق کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در قسمت بعدی این مقاله با ما همراه باشید و با بقیه کشور های برتر تولید کفش آشنا شوید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

استاندارد های ایمنی کفش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید