مقالات

چگونه کفشهای بزرگ را بپوشیم؟

گاهی کفش هایی که می گیرید بزرگ هستند. فارغ از اینکه هدیه باشند یا خودتان خریده باشید، کفش های بزرگ همیشه دردسر سازند اما همیشه راه حلی وجود دارد.

در این مقاله با ما همراه باشید.(کفش شهپر)

مرحله 1

تفاوت بین این کفش و کفش معمول خود تعیین کنید. تفاوت را کنترل کنید و ببینید تفاوت سایز ها چقدر است.

 

مطالب خواندنی : رنگ کفش مناسب کت و شلوار شما چیست؟

 

کفش بزرگ

 

مرحله ۲

پوشیدن جوراب های ضخیم یا جوراب های کفی دار را امتحان کنید. گاهی فقط پوشیدن جورابهای ضخیم یا جوراب های دولایه مشکل را حل خواهد کرد. در هوای زمستان یک لایه نمد می تواند داخل چکمه های برفی یا پیاده روی قرار گیرد، که علاوه بر تناسب خوب گرما نیز ایجاد می کند.

 

کفش بزرگ

 

مرحله 3

دستمال کاغذی یا دستمال توالت به کفش خود اضافه کنید. آنها را در عقب کفش خود نزدیک پاشنه قرار دهید. این کار به راحتی اندازه را مناسب می کند. نمی توان این کار را با صندل ها یا کفش هایی که قسمت عقبی ندارند انجام داد.

 

کفش بزرگ

 

مرحله 4

گاهی اضافه کردن یک جفت کفی( که در بیشتر کفش فروشی ها و داروخانه ها موجود است) می تواند تناسب خوبی ایجاد کند و شاید از پای شما حمایت بهتری نماید.

 

کفش بزرگ

 

مرحله 5

با کفش هایی که دستمال کاغذی درون آن گذاشته اید قدم بزنید. مطمئن شوید که گشاد نیستند، اگر هنوز گشاد هستند دستمال‌کاغذی بیشتری اضافه کنید.

 

کفش بزرگ

 

مرحله 6

این کار را خیلی انجام ندهید. گرچه کفش هایی که اندکی بزرگتر هستند بهتر از پوشیدن کفش هایی است که کمی کوچک اند.این کار برای پای شما نیز خوب نیست .در کل در صورت امکان کفش هایی بگیرید که مناسب پایتان باشد.سعی کنید در هنگام خرید سایز پاهایتان را بدانید یا یا در فروشگاه اندازه بگیرید و کفش متناسب با پایتان را خریداری نمایید.

 

shahparshoes

https://skopemag.com/2021/09/13/no-license-no-right-to-operate-in-australia

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید