مقالات

چگونه لباس خود را با کفش مناسب ست کنیم؟(بخش 2)

با وجود این همه گزینه های متنوع در کفش ها فهمیدن اینکه کدام کفش تیپ شما بهتر تکمیل می‌کند، می‌تواند دشوار باشد.همچنین محیطی را که ظاهر جدید خود را برای آن آماده میکنید در نظر بگیرید، چون برخی کفش ها می توانند ظاهر شما را ارتقا داده در حالی که برخی می‌توانند آن را تخریب کنند.(کفش شهپر)

روش دوم: استایل خود را چک کنید

شلوارک آبی و کفش

کفش های نرم و براق را با لباس های سبک و روشن بپوشید. زمانی که خواستید لباس تابستانی خنک و شاد یا بلوز بی آستین و شلوار سه ربع بپوشید صندل، پامپ، و پاشنه بلند با پاشنه باریک بپوشید.کفشهای زمخت مثل چکمه و پاشنه بلندهای لیژدار، زمانی که با پارچه های سبک تر و مدلهای خنک و تابستانی ست میشوند بدقواره و بی تناسب به نظر می رسند.

شلوار جین و کفش

برای لباسهای ضخیم و سنگین از کفشهای سنگین تر و زمخت استفاده کنید.با پلیور زمستانی گرم و ژاکت های پشمی خود یک جفت چکمه یا پاشنه دار ضخیم بپوشید. اگر جنس و بافت یک لباس سنگین به نظر می رسد، یک کفش ضخیم و سفت بهتر از یک کفش ظریف و کوچک آن لباس را تکمیل خواهد کرد.

تیپ اسپرت با کفش مناسب

برای جلوه دادن به یک لباس ساده از کفش های زرق و برق دار استفاده کنید.کفش ها در جنسها، طرح ها و تزئینات مختلف ارائه می شوند. یک راه سریع برای اضافه کردنن کمی جاذبه بصری به یک لباس ساده یافتن یک جفت کفش با اندکی جلوه و رنگ است که بعنوان نقطه کانونی عمل کند.یک جفت کفش تخت با طرح پلنگی می‌تواند پیچ وتاب  وحشی به ترکیب یک جین ساده و تاپ بیافزاید و یک جفت صندل پاشنه با جلوی تزئینی می تواند به لباس ساده تابستانی هوای دلبری ببخشد.

تیپ اسپرت

با انتخاب یک کفش ساده لباس وحشی خود را ملایم کنید.اگر لباس شما حاوی طرح های شلوغ مثل خال خالی یا بته است کفشهای را نپوشید که با آن کامل شود. در مقابل، کفشی را انتخاب کنید که تک رنگ باشد و متمایل به سبکی بدون تزیینات اضافی.

تیپ مسافرتی

دربرابر وسوسه هماهنگی بیش ازحد لوازم خود مقاومت کنید. کمی مطابقت، مناسب و ترکیب خوبی خواهد بود، اما بیش از حد می تواند به سرعت کل ظاهر شما را تخریب کند. مثلاً یک جفت پامپ آبی با یک کیف دستی آبی تناسب خوبی خواهد داشت، اما باید در مقابل اصرار به اضافه کردن یک کمربند آبی، جواهرات سورمه ای، و یک کلاه آبی مقاومت کنید. همچنین می‌توانید گوشواره های قرمز بپوشید اگر کفش های شما تزیینات قرمز روی خود دارد، اما باید درباره اضافه کردن یک کلاه، کیف دستی، و حلقه بزرگ با همان تزیینات قرمز بیشتر فکر کنید.

لباس کوتاه و بوت

باید حدفاصل بین باز بودن و جلف و زننده بودن را مشخص کنید.اگر لباس شما در حال حاضر مقدار قابل توجهی از پوست را نشان می دهد لازم است کفشی بپوشید که این حالت را ملایم کند و کفشی را انتخاب کنید که نسبتاً جذاب و داغ باشد نه اینکه آشکارا بیش از حد جلب توجه کند. اگر کفش پاشنه میخی 3اینچی بند دار با یک لباس کوچک بدون بند می پوشید ممکن از بنظر برسد بزور درحال جلب توجه هستید ، اما اگر همان لباس کوچک را با یک کفش پنجه باز نیم اینچی بپوشید بقدر کافی باز بنظر می آید.

روش سوم: محیط را بشناسید

انواع کفش مناسب

نگاهتان به تقویم باشد.بیشتر کفش ها را میتوان در طول سال پوشید، اما برخی کفش ها محدود به فصل های خاصی هستند. چکمه ها را بهتر است در پاییز و زمستان و اوایل بهار بپوشیم. ولی دیگر مناسب تابستان نیستند.

صندل ها در طول بهار و تابستان خوب به نظر می رسند. ممکن است بتوانید با پوشیدن آنها در طول یک پاییز گرم زودرس سر کنید. اما زمانی که زمستان خودنمایی می کند باید آنها را در قفسه ها بگذارید.

در دفتر کار کفشهای محافظه کار بپوشید. پاشنه های بلند و باریک و سبکهای بند دار معمولا سکسی تلقی میشوند و مناسب محیط های حرفه ای نیستند. کفش های جلو بسته، پاشنه کوتاه، کفش های تخت و چکمه ها گزینه های بهتری هستند.

ساده و غیررسمی نپوشید. اگر لباس انعطاف پذیر و محرکی دارید، مثل یک لباس کوچک سیاه و قصد دارید آن را برای یک مهمانی یا دیگر رویداد رسمی بپوشید، اطمینان حاصل کنید که کفش تان می تواند کل ظاهر شما را از بهبود بخشده و شیک تر کند. از پوشیدن کفش های راحتی مثل تخت با تزئینات شگفت انگیز خودداری کنید، و کفش های معقول تر مثل یک پامپ سیاه یا نقره ای را انتخاب کنید.

از پوشیدن کفش خیلی تجملی بپرهیزند. اگر قصد حضور در یک محیط راحت را دارید باید از پوشیدن یک کفش بیش از حد تجملی و تفننی با یک لباس انعطاف پذیر و محرک خودداری کنید. مثلا اگر می‌خواهید یک دامن قهوه ای مدادی را ملایم تر کنید به جای یک پاشنه میخی تجملی به دنبال یک صندل ساده یا کفش تخت باشید.

چگونه لباس خود را با کفش مناسب ست کنیم؟(بخش ۱)

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید