سلامت پا, مقالات

چکمه های ایمنی سیاه و سفید

حفاظت از پاها با چکمه های ایمنی سیاه و سفید

چکمه های ایمنی سفید

به دلیل داشتن رنگ سفید آلودگی‌ها را به خوبی نشان می‌دهد و برای کار در مکان‌هایی که رعایت اصول بهداشتی اهمیت زیادی دارند مناسب خواهد بود. مانند خطوط تولید صنایع غذایی یا شرکت های تولید دارو.
چکمه ی سفید لایه روبی مناسب برای شرکت های آب و فاضلاب استخرهای صنعتی و پرورش ماهی و… مناسب می باشد و از بهترین مواد اولیه تهیه می گردد.
استفاده از آن را برای کارهای انبار، برق‌کاری و حتی معماری امکان‌پذیر است. این چکمه دارای رویه‌ای لاستیکی بوده و در برابر بنزین، اسید، الکتریسیته و محیط‌های قلیایی مقاومت نشان می‌دهد.
چکه های ایمنی سیاه و سفید

چکمه های ایمنی سیاه

چکمه ی پلاستیکی سیاه ساق بلند در انواع تی پی یو-لاستیک و پی یو می باشد که ضد آب بوده و در مقابل سایش نیز مقاوم است و حساسیت زا نبوده و توسط کارخانجات متنوع داخلی با کیفیت عالی تولید می گردد.
چکمه های پلاستیکی مناسب کار مناسب کار کارگران شهرداری ها، کارکنان کارخانه های پتروشیمی و نفت، کارگران کارواش و قالیشویی ها و موارد متعدد دیگر است؛ که ایمنی و سلامت در محیط کار را فراهم می آورد. این چکمه ها بر حسب کارایی متفاوتشان با قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند.

گتر و ساق بند چرمی

گتر، نوعی وسیله حفاظت فردي است که حد فاصل فضاي خالی بین لبه شلوار تا روي کفش را می پوشاند و بسته به نوع فعالیت در جنس و اندازه هاي مختلف تهیه می گردد. این وسلیه تکه پارچه‌ای است که مانند ساق پوتین می‌دوزند و قطعه ای از پارچه که قسمت پایین ساق پا و بالای کفش را می پوشاند روپوش کفش که از پارچه می دوزند و برای محافظت ساق‌ پا از سرما، برف، و باران روی کفش و بالای مچ‌ پا می‌بندند.

بیشتر بخوانید: محافظت از پا توسط کفش های ایمنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید