مقالات

چرا شما به کفش های مخصوص بسکتبال نیاز دارید؟

کفش های بسکتبال

کفش بسکتبال

فاکتورهای بسیاری بر عملکرد یک بازیکن در زمین بسکتبال اثرگذاراست. کفش های بسکتبال یکی از همان فاکتورهایست که بر عملکرد بازیکن بسکتبالیست تاثیر می گذارد. البته گاهی اوقات بازیکنان غیرحرفه ای بسکتبال علاقه ای به پوشیدن کفش های مخصوص بسکتبال ندارند. آنها اعتقاد دارند که حتی با کفش های مخصوص دو و یا تنیس هم می توانند بسکتبال بازی کنند. البته که این تفکر غلط است.  در اینجا به دلایل پوشیدن این کفش ها می پردازیم:

چگونه کفشهای ورزشی را تمیز کنیم؟

  • حفاظت از کل بدن شما(به عنوان بازیکن بسکتبال)

کفش بسکتبال

تحقیقات نشان میدهد که بسکتبال یکی از 8 ورزش پرخطر جهان است که احتمال صدمه دیدن در آن بسیاراست. پوشیدن کفش بسکتبال یکی از راههای جلوگیری از صدمه دیدن است. نخستین کاری که کفش بسکتبال برای شما می کند محافت از مچ پا است. از پیچ خوردن آن در حین بازی جلوگیری می کند. در ضمن، توانایی محافظت از زانوها و ستون فقرات شما را نیز دارد. علاوه بر این، پوشیدن کفش بسکتبال باعث می شود پاهای شما در حین بازی بسیار راحت باشد.

چگونه یک کفش ورزشی انتخاب کنیم؟

  • پوشیدن کفش بسکتبال تاثیر بسیاری بر روی عملکرد مثبت بازیکن دارد.

    پوشیدن کفش بسکتبال باعث می شود که پاهای شما راحت حرکت کنند در نتیجه شما بازی بهتری خواهید داشت.

  • صرفه جویی در هزینه ها

کفش بسکتبال

هر کفش مخصوص یک هدف خاص تولید می شود. اگر یک بازیکن از کفش های مخصوص دو برای بازی بسکتبال استفاده کند باعث می شود که کفش هایش خیلی زود از بین بروند و فرسوده شوند اگر چه ممکن است شما پول زیادی برای خرید یک جفت کفش بسکتبال بپردازید اما باید بدانید که در عوض کفش شما طول عمر بیشتری خواهد کرد.

اگر میخواهید بسکتبال را بعنوان ورزش حرفه ای خود انتخاب کنید حتما با افراد پیشکسوت مشورت کنید آنها به شما در مورد اهمیت پوشیدن کفش بسکتبال توضیح خواهند داد.

کفش مناسب آرتروز پا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید