مقالات

نکاتی در مورد ست کردن کفش و لباس!(بخش دوم)

 در تابستان سبک شوید. تابستان زمان لذت بردن از صندل و دمپایی هایتان است. فقط بدون جوراب از انها لذت ببرید.

در پاییز عقب نشینی کنید. درحالی که جالباسی شما به زمستان تغییر میکند همچنان می توانید انعطاف پذیر باشید، اما از صندل و دمپایی بپرهیزید. انها با پارچه های سنگین تر و رنگهای پاییز هماهنگ نیستند.(کفش شهپر)

برای زمستان کفشهای کاربردی انتخاب کنید. کفشهای راحتی تخت و چکمه ها را انتخاب کنید. مطمین شوید پاشنه های کفش به اندازه کافی پهن هستند تا لیز نخورید.

3. انتخاب پاشنه

کفشهای پاشنه میخی را با لباسهایی که به بلند شدن پای شما کمک میکند ست کنید، مثل دامن تنگ و شلوار باریک. پاشنه های میخی تصور طول بیشتر را بوجود می اورند، و باعث میشوند پاهای شما بلندتر، ظریف تر و جذاب تر بنظر برسند.

 

کفش پاشنه بلند

 

از کفش هایی با پاشنه کوتاه، مثل پاشنه بچه گربه ای (بین دو نیم تا پنج سانتی متر) ، برای هدف چند منظوره استفاده کنید. این پاشنه ها برای محل کار مناسب هستند درحالی که همچنان برای شب گردی بقدر کافی زنانه بنظر میرسند.

اگر پاهای کوتاه دارید از کفشهای پاشنه بلند که دور مچ بند یا تسمه دارند بپرهیزید. بندها تمایل به جدا کردن پا دارند و باعث میشوند پا کوتاه بنظر آید.

اگر پاهای کوتاه دارید از پوشیدن کفشهایی با پاشنه بیش از ١٠سانتی متر اجنناب کنید. پاشنه های خیلی بلند باعث  خم شدن عضلات ساق پا و کاهش ظرافت ان میشود.

مطالب خواندنی :نکاتی در مورد ست کردن کفش و لباس!(بخش اول)

 

اگر پاهای بزرگ دارید از کفشهای پاشنه بلند بیضی شکل یا پنجه مربع استفاده کنید. از پوشیدن کفشهای نوک تیز یا گوشه دار که ممکن است پاهای شما را بزرگتر نشان دهد بپرهیزید.

از پوشیدن کفشهای خیلی پاشنه بلند و سکسی ،طرحهای بند دار در مجموعه‌های حرفه ای، بسته به حرفه خود بپرهیزید. یک کفش با پاشنه کوتاه تا بلند متوسط خوب است، اما باز احتیاط کنید. یک کفش جلو بسته ،پاشنه کوتاه مناسب تر است.

برای مراسم رسمی و غیر رسمی کفش پاشنه بلند بپوشید. با پاشنه بلند (پامپس) جلو بسته یا جلو باز به مهمانی ها و دیگر مراسم رسمی بروید. برای موقعیت های نیمه رسمی مثل مهمانی های کاکتل کفش های پاشنه بلند جلو بسته، جلو باز یا بند دار استفاده کنید.  Pumps کفشهایی هستند که جلوی انها بسته است و پاشنه دو و نیم سانتی یاکمتر دارند و معمولا بند ندارند والبته امروزه با پاشنهای بلتدترو جلو باز نیز تولید میشوند .

سعی کنید پاشنه بلند های خود را با لباس های اسپرت بپوشید تا به پوشش روزانه خود رنگ و بویی از استایل اضافه کنید. کفشهای پاشنه میخی را با شلوار جین و یک تی شرت مناسب بپوشید تا استایل خود را به طور خودکار ارتقا دهید.

4. انتخاب صندل

یک جفت صندل پاشنه کوتاه را برای ظاهری زنانه و روان انتخاب کنید. صندل های پاشنه کوتاه را با هر قد شلوار یا دامن بپوشید.

دفعه بعد که لباس سیاه کوتاه خود یا لباس شب مشابهی را می پوشید، یک جفت صندل پاشنه بلند بند دار را در نظر بگیرید. صندل های پاشنه بلند تر به لطف پاشنه های بلند و کوتاهی لباس و دیده شدن پاها باعث می‌شوند پاهای شما به طور خاصی بلند به نظر برسند.

 

صندل پاشنه کوتاه

 

دمپایی های لاانگشتی را برای موقعیت های غیر رسمی کوتاه مدت نگه دارید. استفاده از آنها را برای ساحل یا، در صورت نیاز ، برای انجام امور روزمره محدود کنید.

صندلهای پیاده روی را با لباسهای اسپرت بپوشید. شلوارک  ، شلوار های سه ربع و برخی سارافون های غیر رسمی با صندل های پیاده روی مناسب هستند، اما از پوشیدن آنها با لباس‌های رسمی تر بپرهیزید.

از صندل های پاشنه بلند برای کمی بهتر دیده شدن لباس های اسپرت استفاده کنید. برای مثال ست کردن یک جفت صندل پاشنه بچه گربه ای را با یک دامنه جین اسپرت و بلوز مناسب برای کمی رسمی تر کردن ظاهر خود امتحان کنید.

ادامه دارد…

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید