مقالات

چگونه از سرخوردن کفشهای پاشنه بلند جلوگیری کنیم

کفشهای پاشنه بلند پاهای شما را بلندتر و هر لباسی را فوق العاده زیبا نشان میدهند.گرچه پوشیدن انها می تواند مشکل باشد. بسیاری از کسانی که کفش های پاشنه بلند می پوشند هنگام راه رفتن با مشکل سرخوردن پا در کفش مواجه میشوند، اما حل این مشکل آسان است.یاد بگیرید چگونه کفش هایی بخرید که سر نخورند و چگونه کفش هایی را که به شیک بودن ظاهرتان کمک میکنند را اصلاح کنید و با اطمینان بپوشید.(کفش شهپر)

روش اول: خریدن پاشنه بلندهای مناسب

خریدن پاشنه بلندهای مناسب

 

سایز خود برای کفش پاشنه بلند را بدانید.بسیاری از افراد سایز کفش پاشنه بلند شان با کفش های تخت متفاوت است، که می تواند در یافتن سایز درست شما را فریب دهد. کفش های پاشنه بلندی را امتحان کنید که نیم سایز بزرگتر از سایز معمول شما باشد تا ببینید آیا اینطور راحتر هستید یانه.

کفشهای پاشنه پلت فرم یا پاشنه گوه بخرید

کفشهای پاشنه پلت فرم یا پاشنه گوه بخرید

 

پاشنه های بلند و تیز عالی بنظر میرسند،اما راه رفتن با آنها بسیار سخت تر است. خریدن کفش های پاشنه گوه یا پاشنه های کف کلفت پای شما را هم سطح و راه رفتن را آسان تر می کند. این کار پای شما را راحت و مطمئن در کفش نگه میدارد.

 اگر دلتان می خواهد کفش سبک زنانه بپوشید سعی کنید جفتی را بخرید که اندکی کوتاه تر از معمول باشد.

به دنبال کفشهای بنددار باشید

به دنبال کفشهای بنددار باشید

 

گاهی شکل واقعی کفش می تواند از سر خوردن جلوگیری کند. اگر شما با سر خوردن پا درکفش پاشنه بلند مشکل دارید سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که آنها را محکم نگه میدارد. بند های مچی، بندهای تی T، و مری جینز کمک میکند که پای شما محکم سرجای خود بماند.

کفشهای جلو بسته انتخاب کنید

کفشهای جلو بسته انتخاب کنید

 

در طول روز جاذبه و رطوبت می تواند باعث سر خوردن پای شما به سمت پایین و پنجه کفش شوند. اگر پنجه کفش باز باشد پنجه های شما می تواند به سمت پایین سر خورده و بیرون بزند و فضای زیادی در قسمت پاشنه خالی بماند. سعی کنید کفش های جلو بسته بخرید تا پنجه هایتان را داخل کفش نگه دارید.

روش دوم: مراقبت از پا

از لوسیونها و مراقبت‌های پوستی در مورد پا صرف نظر کنید

از لوسیونها و مراقبت‌های پوستی در مورد پا صرف نظر کنید

 

سر خوردن اغلب به وسیله پای مرطوب که به سمت پایین و پنجه پا لیز میخورد رخ میدهد. اگر مرتب برای پای خود از لوسیون ها یا ماسک های پا استفاده می‌کنید، این مواد می‌توانند رطوبت طبیعی بدن شما را زیاد کرده و یک سطح صاف و روغنی داخل کفش به وجود آورند. سعی کنید از مراقبت در روزهایی که قصد دارید کفشهای پاشنه بلند بپوشید، بگذرید.

به پای خود پودر تالک بپاشید

به پای خود پودر تالک بپاشید

 

اگر پایتان اغلب عرق می کند یک لایه نازک پودر تالک به کف پا یا داخل کفش بزنید تا آنها را خشک کند. مراقب باشید که پودر های اضافه را از روی پایتان پاک کنید.

به پایتان اسپری مو بزنید

به پایتان اسپری مو بزنید

 

قبل از پوشیدن کفش های پاشنه بلند یک اسپری سریع به پایتان بزنید. از فاصله ۳۰ سانتی اسپری کنید و بر کف پا و کناره های پا تمرکز کنید. این کار به ثابت نگه داشتن پای شما در کفش کمک می کند.

ممکن است این روش برای بعضی افراد کمی ناراحت کننده و چسبناک باشد. این کار را در خانه و قبل از بیرون رفتن امتحان کنید.

پاپوش یا جوراب شلواری لایی دار بپوشید

پاپوش یا جوراب شلواری لایی دار بپوشید

 

پوشیدن جوراب میتواند از عرق کردن و مرطوب شدن کفش جلوگیری کند. پاپوش بخرید تا عرق پا را جذب کند. آنها همچنین می توانند فضای داخل کفش را بگیرند و پای شما را در کفش نگه دارند. برای زمستان می توانید جوراب شلواری لایی دار بخرید.

روش سوم: تنظیم کردن کفش

پشت کفش را با چسب دوطرفه بپوشانید

پشت کفش را با چسب دوطرفه بپوشانید

 

اگر پاشنه های شما مرتب لیز میخورد، سعی کنید یک تکه چسب دوطرفه به داخل پشت کفش بچسبانید. اگر بیرون میروید حتما نوار چسب را همراه خود بردارید- چون بعد از چند ساعت چسبندگی خود را از دست میدهد.

گیره پاشنه اضافه کنید

گیره پاشنه اضافه کنید

 

بسیاری از شرکت‌ها گیره های فومی خاصی برای جلوگیری از لیز خوردن پاشنه ها درست میکنند.انها معمولا بشکل هلالهای کوچک هستند، و می توانید انها را به داخل پشت کفش بچسبانید. اگر کفش هایتان کمی زیادی بزرگ است این گیره ها خیلی مفید هستند.

پنجه کفش خود را پر کنید

پنجه کفش خود را پر کنید

 

اگر پاشه بلند جلو بسته میپوشید سعی کنید پنجه کفش را با کمی دستمال کاغذی یا خز پر کنید تا از لیز خوردن پا به سمت پایین کفش جلوگیری کند. این کار را قبل از بیرون رفتن درخانه امتحان کنید- اگر بیش از حد پرکرده باشید باعث درد پا یا تاول میشوید.

مطالب خواندنی : چه کفش هایی باعث بروز میخچه در پا میشود؟

کف کفشهای خود کفی قرار دهید

کف کفشهای خود کفی قرار دهید

 

سعی کنید یک کفی به کف کفش خود اضافه کنید .کفی که به اندازه پای شما نزدیک است را بخرید و ان را به ابعاد کفش خود ببرید. می توان کفی را از بیشتر خواربار فروشی ها یا داروخانه‌ها تهیه کرد.

 

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید