مقالات

روش ست کردن کفش مولی زنانه با لباس های مختلف؟

کفش های مولی چه نوع کفش هایی هستند.

کفش های مولی کفش های خیلی خاصی نیستند، اما کفش های مولی تجدید حیات عمده‌ای را امسال شاهد بوده اند. مولی ها کفش های جلو بسته و پشت باز هستند. در حالی که زنها همیشه مولی ها را پوشیده اند، مرد ها نیز امروزه به این نوع کفش ها گرایش نشان میدهند. نکته مهم درباره این کفش ها این است که مهم نیست که اولویت پوشش پای شما چه باشد، محتملا می توانید مولی را پیدا کنید که مناسب استایل تان باشد و از این گرایش استقبال کنید و راه های مختلفی را برای جا دادن آنها در کمد لباستان جستجو نمایید.(کفش شهپر)

بخش یک: انتخاب کفشهای مولی

ارتفاع پاشنه را در نظر بگیرید. مولی ها با پاشنه های بلند در حال حاضر زیاد هستند، اما شما می توانید با هر ارتفاعی آنها را پیدا کنید. مولی ها با پاشنه های تخت، کف ضخیم، پاشنه‌های باریک و با پاشنه های بزرگ و ضخیم وجود دارند. فکر کنید با چه نوع پاشنه ای راحت تر خواهید بود.

کفش مولی زنانه

به کمد لباس فعلی خود فکر کنید. اگر در نظر دارید یک جفت کفش مولی بخرید، عالیست جفتی را پیدا کنید که بتوانید به راحتی در کمد لباس فعلی خود آنرا جا بدهید. اگر استایل روزانه شما کمی رسمی است و لباس های سیاه و خاکستری زیادی می پوشید ممکن است بخواهید یک جفت مولی چرم، سیاه، رسمی تر بخرید.اگر فردی هستید که بیشتر جین و تیشرت می پوشید ممکن است بخواهید مولی های راحت تر و کوتاه‌تری بخرید. باید گزینه های لباس زیادی برای ست کردن با مولی های خود داشته باشید.

مطالب خواندنی : نکاتی مهم برای راه رفتن با کفش های پاشنه بلند؟

روش پوشیدن کفش مولی

انها را تست کنید. چون مولی ها بدون پشت هستند ممکن است طول بکشد تا به آنها عادت کنید، بخصوص اگر کمی پاشنه داشته باشند و شما به پوشیدن پاشنه بلند عادت نداشته باشید. قبل از خرید مولی ها آنها را پوشیده و در کفش فروشی قدم بزنید. سپس آنها را در خانه پوشیده تا قبل از پوشیدن آنها در بیرون به آنها عادت کنید.

بخش دو: مدل دادن به کفشهای مولی

انتخاب کفش مولی مناسب

انها را با شلوارهای کوتاه بالای مچ پا (cropped pants ( ست کنید. انها شلوارهای خوبی برای ست کردن با مولی های شما هستند. انها ویژگی بدون پشت بودن کفش را با برهنگی کمی از پوست اطراف مچ، بدون اغراق، برجسته میکنند. برای داشتن ظاهری حرفه ای، با ست کردن مولی های زیبا با شلوار کوتاه خوش فرم مشکی اشتباه نمی کنید. با یک پیرهن دکمه دار یا بلوز ظاهر خود را کامل کنید.

ست کفش مولی با شلوار جین

انها را با جینهای پاچه تا کرده جذاب کنید. برای ظاهری راحتر تر مولی های خود را با جین بپوشید. جین‌هایی که نزدیک مچ نخ نما یا کوتاه شده اند عالی هستند. اگر یک شلوار جین بلند دارید که دوستش دارید آنها را اندکی تا کنید تا پاشنه هایتان دیده شود.

کفش مولی با دامن

انها را با دامن و لباس بلندتر بپوشید.موقع پوشیدن مولی ها محدود به شلوار نیستید. اگر میخواهید دامن یا لباسی را بپوشید بهتر است انهایی را انتخاب کنید که تا زانو یا زیر زانو باشند. جاذبه بزرگ کفشهای مولی پاشنه‌های باز است.با دامن یا لباس بلند تر آن پاشنه ها برجسته می شوند. لباس کوتاه تر می تواند مقدار زیادی از پوست را نشان دهد که توجه را از کفش های زیبا  دور میکند.

اگر می‌خواهید آنها را با دامن یا لباس کوتاه ست کنید اینکار را به درستی انجام دهید. یک دامن یا لباس گشاد، سبک با یک مولی زیبا و ظریف تر ترکیب عالی را به وجود می‌آورد. یک دامن یا لباس سنگین و طرح دار با مولی محکمتر با پاشنه بزرگ عالی بنظر میرسد.

کفش مولی با دامن کوتاه

مولی ها را با جوارب شلواری بپوشید. ممکن است اینطور به نظر برسد که جوراب شلواری تأثیر پاشنه برهنه را از بین می‌برد، اما درواقع انها میتوانند با مولی ها عالی به نظر برسند. در روزهای سرد یک جوراب شلواری را با مولی های مورد علاقه خود برای انتقال آنها به هوای سرد تر بپوشید. همچنین، مطمئن شوید که جوراب شلواری های شما کاملا کدر و مات باشند. جوراب شلواری های ظریف و حریری و مولی ها ترکیب نمی شوند.

ست شلوار گشاد و کفش مولی

مردان و زنان در شلوارهای پاچه گشاد و میول های مورد علاقه شان عالی به نظر می رسند. چون زمانی که قدم میزنید پاچه شلوار کمی تاب میخورد و شما می‌توانید کمی از پاشنه را نشان دهید که به مجموعه ظاهر شما جذابیت اضافه می کند. اینکه شلوار کوتاه و بالای مچ یا بلند و تا کف پا باشد، ترکیبی است که می‌تواند در هردو لباسهای راحتی و حرفه ای استفاده شود.

کفش مولی خانم ها

یک جفت جوراب زرق و برق دار را اضافه کنید. ست کردن کت و شلوار های معمولی با جوراب های رنگی و نقش دار یک گرایش عمده بوده است. ست کردن کفش های مولی با این جوراب های فانتزی می‌تواند رنگ و جذابیت به ظاهر شما اضافه کنند. فارغ از اینکه شما یک  شلوار رسمی سیاه خیاط دوز یا  کتان کوتاه بپوشید یک جفت جوراب جسور و عجیب واقعا می تواند ظاهر شما را تغییر دهد.

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید