مقالات

روش ست کردن کفشهای قرمز زنانه با لباس های متنوع!

چگونه کفشهای قرمز بپوشیم : تقریبا هرزنی می تواند از داشتن یک جفت کفش قرمز در کمد لباس خود سود ببرد.کفش قرمز می تواند سادگی لباس را برهم زده و ظاهری جسور و مطمئن بسازد. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش های ست کردن کفش قرمز زنانه را بشناسید.(کفش شهپر)

متاسفانه اگر کفشهای قرمز به شیوه ای غلط پوشیده شوند می تواند به سرعت کهنه و نامناسب بنظر برسند. کفش قرمز را درصورت نیاز برای رنگ و لعاب بخشیدن به ظاهر استفاده کنید،اما در مقابل وسوسه اضافه کردن انها به یک مجموعه رنگ و لعاب دار مقاومت کنید تا از قرمزی بیش از حد جلوگیری شود.

روش اول: انتخاب کفش درست

کفش قرمز پاشنه بلند جلو بسته

1 – برای جذاب ترین کفش بدنبال کفش قرمز با پاشنه بلند سوزنی ظریف باشید. اگر کفشی میخواهید که تاثیری ماندگار در یک قرار یا مراسم بزرگ داشته باشد، کفش پاشنه بلند قرمز بهترین راه است. دقت کنید این کفشها را با چه چیز ست میکنید، وقتی این کفش را با لباسهای خیلی باز ست کنید ظاهر خود را تخریب خواهید کرد.

کفش قرمز ساده

2 – با یک کفش قرمز همه چیز را ملایم کنید. اگر میخواهید کفشهای قرمز خود را برای کار یا قدم زدن معمولی در محله بپوشید، یک جفت کفش قرمز ساده بهترین گزینه است. کفشهای تخت برای مهار کردن قرمز جیغ بقدر کافی ساده هستند.

مطالب خواندنی : چگونه از سرخوردن کفشهای پاشنه بلند جلوگیری کنیم

انتخاب کفش قرمز مناسب

3 – با انتخاب یک کفش پاشنه کوتاه حد میانه را پیدا کنید. کفش های پاشنه بلند می توانند شیک و زیبا بنظر آیند، حتی اگر قرمز باشند. کفشهای جلو بسته بهترین انتخاب هستند و میتوان انها را با لباسهای معمولی و رسمی پوشید.

انتخاب رنگ تیره تر برای کفش قرمز

4 – طیف متفاوتی از قرمز را امتحان کنید. اگر برای پوشیدن کفش قرمز روشن مضطرب هستید، با پوشیدن یک طیف تیره تر مثل شرابی شروع کنید.یک طیف تیره از رنگ قرمز ضعیف تر است و کمتر جلب توجه میکند، که باعث میشود درمورد توانایی خود در انتخاب آن احساس اعتماد بنفس کنید.

روش دوم: انتخاب لباس درست

ست کفش قرمز با لباس های معمولی

1 – قرمز را با رنگهای خنثی ست کنید. اگر سیاه، خاکستری، قهوه ای، سفید و آبی تیره تنها رنگهایی هستند که در لباسهای شما به چشم میخورند، یک کفش بی رنگ و خنثی باعث میشود لباستان گرفته و کسل کننده تر بنظر آید. دفعه بعد که دامن نوک مدادی با بلوز دکمه دار سفید می پوشید سعی کنید یک جفت کفش قرمز بپوشید.

ست کفش قرمز با نارنجیست کفش قرمز با نارنجی

2 – دسته رنگ. دسته بندی رنگ به عمل پوشیدن رنگ های روشن، مکمل در مقابل یکدیگر گفته می شود. سعی کنید کفش های قرمز را در مقابل لباس نارنجی یا صورتی بپوشید.

ست نشدن قرمز با قرمز

3 – از پوشیدن قرمز با قرمز خودداری کنید. اگر یک لباس قرمز خالص دارید آن را با کفش قرمز نپوشید. اگر این کار را بکنید خطر اغراق و تخریب ظاهرتان را بوجود می آورید. اگر دوست دارید کفش های قرمز روشن خود را با لباس قرمز بپوشید، یک لباس قرمز تیره انتخاب کنید تا به کل ظاهر خود عمقی (اثرگذار باشد) اضافه کنید.

ست نشدن قرمز و سبز

4 – از پوشیدن کفش های قرمز با سبز روشن خودداری کنید.قرمز و سبز تداعی کننده کریسمس هستند و پوشیدن این رنگ ها با هم ظاهر شما را مناسبتی نشان می دهد.به جای سبز روشن کفش‌های قرمز خود را با طیف های تیره تری از سبز مثل زیتونی ترکیب کنید.

ست کفش قرمز با آنواع لباس

5 – کفش های قرمز را با طرح خنثی و بی رنگ بپوشید. کفش های قرمز جلو باز مکمل خوبی برای لباس خال خالی سیاه و سفید یا شلوار های راه راه هستند.

کفش با رگه های قرمز

6 – کفش های قرمز را با مدل هایی که رگه هایی از قرمز در آنها وجود دارد ست کنید.وقتی لباس قرمز خالص با کفش‌های قرمز تخریب میشود، لباسی که رگه هایی از قرمز در آن وجود دارد با کفشهای شما مناسب خواهد بود.

ست کفش قرمز با جین آبی

7 – کفش‌های قرمز را با لباسهای معمولی بپوشید. کفشهای قرمز درمقابل شلوارهای جین آبی بخصوص  جین شسته آبی متوسط و تیره عالی بنظر میرسند.کفش قرمز راه ساده‌ای برای افزودن و رنگ و لعاب و جلوه به استایل روزانه شماست.

ست کفش قرمز و شلوارهای کوتاه

8 – از پوشیدن کفشهای قرمز با لباسهای بیهوده و وسوسه کننده پرهیزکنید.کفشهای قرمز خود نسبتا جذب کننده هستند. پوشیدن آنها باجین های پاره، نیم تنه، شورت های بلند،و دیگر لباسهای باز ظاهر شما را جذاب تر نمی کند. بجای اینکه با اعتماد بنفس بنظر برسید بیشتر اینگونه بنظر میرسید که بزور میخواهید جلب توجه کنید.

ست کفش قرمز با لبلس باز

9 – کفشهای قرمز خود را با یک مجموعه باز محافظه کارانه بپوشید. اگر میخواهید از ماهیت اغواگر پاشنه بلندهای قرمز خود بهره کامل ببرید انها را با یک لباس که زیرکانه و نه آشکارا جذاب و داغ است ست کنید. مثلا یک لباس کوچک مشکی با آستین سرشانه ای و قد تا زانو می تواند خیلی جذب کننده باشد گرچه مقدار  نسبتا کمی از پوست را نشان میدهد.

لوازم آرایشی قرمز رنگ

10 – درمقابل وسوسه آراستن خود با لوازم قرمز بیش از حد مقاومت کنید. می توانید کفش قرمز خود را با رژ قرمز و کیف دستی قرمز ست کنید، اما تا همینجا بس است .کمربند قرمز، شال قرمز، النگوی قرمز،و حلقه قرمز یاقوتی را دیگر به ترکیب اضافه نکنید. یکی دو قطعه لوازم قرمز هماهنگ و مناسب بنظر میرسند، بیش از این زیاده روی است.

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید