مقالات

تشخیص کفش ارجینال از فیک

 

راه  و روش های تشخیص کفش ارجینال از فیک در هنگام خرید

کفش ارجینال : در بازار رنگارنگ و متنوع کفش امروزی یکی از چالش‌های پیش روی خریداران این موضوع می‌باشد که چطور کفش‌ارجینال را از کفش غیر ارجینال یا به اصطلاح فیک تشخیص دهند . اما با بازار امروزی موجود در ایران و وجود اجناس فیک در بازار ، تشخیص جنس اصل و ارجینال تا حد بسیار زیادی دشوار به نظر می‌رسد .

کفش مناسب آرتروز پا

قیمت کفش

کفش ارجینال و فیک

یکی از مهمترین گزینه‌ها برای اینکه جنس فیک را از جنس اصل تشخیص دهید موضوع قیمت آن می‌باشد . کافی است شما قبل از خرید از سایت رسمی آن شرکت قیمت اصلی آن را مشاهده کنید بدین ترتیب شما به راحتی از حدود قیمت کفش ‌ارجینال مطلع می‌شوید و هنگام مراجعه به مغازه هنگامی که فروشنده ادعا کرد این کفش ارجینال می‌باشد با پرسیدن قیمت آن می‌توانید تا حدودی به ارجینال بودن آن پی ببرید .

بارکد کفش

با توجه به بزرگ بودن شرکت‌های برند اغلب مشخصات کامل و جامع کفش را تحت عنوان بارکُد بر روی جعبه‌ی کفش ( همچنین زیر زبانه کفش ) درج می‌کنند که شما با داشتن یک نرم افزار کم حجم بارکد خوان بر روی گوشی همراه خود به راحتی می‌توانید به این مشخصات دسترسی داشته باشید . با این روش می‌توانید به راحتی از فیک بودن و یا نبودن محصول انتخابی خود آگاه شوید .

روش هایی برای رفع بوی بد پا

ویژگی فنی کفش

کفش ارجینال و فیک

یکی از بهترین روش برای تمییز دادن کفش فیک و ارجینال از یکدیگر ویژگی‌های فنی محصول انتخابی می‌باشد . شما می‌توانید با سرچ کردن نام محصول در فضای وب از مشخصات و ویژگی‌های محصول انتخابی خود مطلع شوید . موضوع دیگری که باید در هنگام بررسی محصول به آن توجه کنید نحوه‌ی دوخت آن می‌باشد . شرکت‌های بزرگ به کوچکترین ریزه کاری‌های دوختی محصول نیز توجه می‌کنند و سعی می‌کنند همه قسمت‌های مختلف کفش از دوختی یکسان و مرتب برخوردار باشد . بنابراین شما هیچ نامرتبی‌ای در دوخت کفش‌ها مشاهده نمی‌کنید .

کشور های برتر تولید کفش در دنیا کدامند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید