سلامت پا, مقالات

اهدای کفش های قدیمی

در این مقاله از شهپر به معرفی گروه هایی را که در زمینه ی اهدای کفش های قدیمی فعالیت می کنند، می پردازیم.

اهدای کفش های قدیمی-شهپر

گروه کفش برای سیاره ی زمین:

این سازمان (کفش برای سیاره زمین) بازیافت نمی کند اما روی استفاده مجدد از کفش ها تمرکز می کنند. آنها فقط کفش های ورزشی جدید یا سبک پوشیده شده را می پذیرند که سپس در استرالیا و خارج از کشور در جوامع که به آنها احتیاج دارند توزیع می شوند. به صفحه ی آنها بروید تا محل نزدیک به خانه خودتان را پیدا کنید.

گروه یک جهان در حال اجرا :

این گروه در ایالات متحده مستقر است و کفش های اهدایی را از طریق کلوپ ها جمع می کند. کفش های جدید برای افراد نیازمند در خارج از کشور ارسال می شود و لباس هایی که خیلی فرسوده هستند برای بازیافت به  نایک فرستاده می شوند.

گروه کفش برای روح:

این سازمان در 127 کشور جهان کار می کند، البته متأسفانه اخیراً در استرالیا دیگر فعالیت نمی کند. این سازمان کفش های را بین افرادی که نیازمند هستند توزیع می کند و فرصتی برای تعدادی مشاغل ایجاد می کند. آنها حتی یک لنگه کفش را هم می پذیرند.

اهدای کفش های قدیمی-شهپر

گروه خیریه ی sal:

این موسسه خیریه به طور ویژه در مورد کفش های کودکان فعالیت می کند. این فعالیت را مادری شروع کرد که دلش می خواست فعالیت های مثبتی را با کفش های اضافه پسرش انجام دهد. همه ی والدین می دانند که رشد سریع کودکان باعث می شود که کفش های آنها بلا استفاده شود. بنابراین می توان آنها را به کودکان دیگر اهدا کرد.

گروه به اشتراک گذاشتن کفش:

اهدای کفش های قدیمی-شهپر

اگر در انگلستان واقع شده اید می توانید کفش های بچه گانه را در اختیار کفش کلارک که با یونیسف همکاری می کند قرار دهید. https://lustzone.ch

پولی که از اهدای کفش به دست می آید را به خرید امکانات مدرسه تخصیص می دهند.

کفش مخصوص شرپاس:

این یک گروه کوچک است اما لازم به ذکر است به خصوص اگر کفش کوهنوردی یا کفش ورزشی دارید که مجدداً می خواهید دوباره بسازید آنها توسط اتحادیه کلارادونپال اداره می شوند. کفش های استفاده شده را کوهنوردی قابل استفاده هستند برای بندرها و روستاییان نپال که بسیاری از آنها زیر خط فقر زندگی می کنند جمع آوری می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید