مقالات

انواع چرم کفش (قسمت اول)

چرم را بشناسید

انواع چرم

چرم یک ماده فوق العاده خاصی است هر رگ و  پی آن حامل داستانی از زندگی یک حیوان است. در طول زمان انسان از چرم برای ساخت انواع وسایل  استفاده کرده است. اما یکی از معروفترین آن ساخت کفش است. حیوانات مختلف، چرم های مختلف با کیفیت های متفاوت تولید میکنند، این بدین معناست که انواع  چرم کفش بسیار متنوع است و همین بسیار گیج کننده است.

مطالبی در مورد چرم تبریز

شما بسیار خوش شانس هستید

چون در این مقاله اطلاعات بسیار مفید را در زمینه انواع چرم کفش در اختیار شما قرار میدهیم. به همین علت این مقاله کمی طولانی است پس به شما پیشنهاد میکنیم قهوه تان را آماده کنید و خودتان را برای خواندن مطالب مهیج در مورد چرم آماده کنید.

چرا باید به این مسئله توجه کنید؟

انواع چرم

بهترین جنبه ساخت یک کفش چرم، انتخاب نوع چرم و کیفیت آن چرم است. چرم از حیوانات مختلف بدست می آید و ویژگیهای مختلفی دارد. برخی از آنها برای کفش های محکم تر و برخی دیگر برای موارد ظریف تر و برخی برای موارد رسمی مناسب ترند. چرم های نرم مثل چرم Suede آب جذب نمیکند، اما در عوض مناسب برای ساخت کفش تابستانی یا یک کفش راحت هستند.

اگر یک سری اطلاعات کلی در مورد ویژگیهای انواع چرم داشته باشید، میتوانید انتخاب های بهتر و دقیق تری برای ساخت کفش داشته باشید.

چرم طبیعی و چرم مصنوعی چه تفاوت هایی باهم دارند؟

قدیمی ترین کفش دنیا

قدیمی ترین کفش دنیا

آیا میدانید که قدیمی ترین کفش دنیا 5500 سال قدمت دارد؟

هزاران سال پیش، انسان از چرم برای محفاظت خودش در مقابل عنصر طبیعی استفاده کرد. دست ها و پاهای ما به ما کمک میکنند تا دمای بدن را متوازن نگه داریم اما همچنین دست و پا در از دست دادن گرما نیز موثرند. پس پوشاندن آن ها از اولیت ها محسوب می شود.

این کفش در سال 2010 در یک خاکبرداری در آمریکا کشف شد و معادل سایز 1 زن آمریکایی امروزی بود یک نظر اولیه نشان داد که چرم به کار برده شده چرم گاو بوده است. برای کسب اطلاعات بشتر در این زمینه به مقاله نشنال جئوگرافیک رجوع کنید.

کفش دانش آموزان باید چرمی باشد یا کتانی ؟

از آن موقع به بعد،کفش ها متحول شده اند. همه کفش ها یک  ویژگی مشترک دارند، استایل اصلی یک چیز است. ما در اینجا افراد را تشویق به سرمایه گذاری در کفش های باکیفیت که عمر بیش تری دارند و برای سالها خوب به نظر می آیند می گفتیم.

در قسمت بعدی این مقاله در مورد انواع چرم ها مطالب مهمی ارائه شده است. ما همراه باشید.

چگونه کفش چرم را نرم کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید