مقالات

انقلابی در مد و فشن صنعت کفش سازی( قسمت اول)

باور این که یک زمانی کفش ها صرفا برای پیاده روی ساخته می شدند، سخت است. امروزه کفش های متنوعی ساخته می شوند. که عملکردشان فقط محافظت از پاها نیست بلکه هدف های دیگری نیز وجود دارند. اون روز ها گذشته که کفش های پاشنه بلند و پاشنه تخت ساده تنها گزینه های موجود برای خانم ها بود.  نه!  طراحان مد فشن برای هر موقعیتی کفش طراحی میکنند.

بسیاری از خانم ها انواع و اقسام کفش ها را دارند مثلا کفش مخصوص پیاده روی یا کفش مخصوص محل کار، وقتی کفش هایشان را عوض می کنند این پاشنه کفش هایشان است که باهم فرق دارد و تفاوت های اساسی در آنها وجود ندارد. البته امروزه زنان سرتاسر دنیا به خاطر حفاظت از پاهایشان تمایل دارند کفش های پاشنه کوتاه یا تخت بپوشند.

البته زنان هنوز هم برای مراسم عروسی یا مراسم های خاص بازهم کفش های پاشنه بلند را ترجیح میدهند. این همیشه انتخاب زنان بوده است.

کفش ورزشی

کفش های ورزشی همواره مناسب کشاورزی خرید تمیز کردن خانه و غیره هستند. این نوع کفش ها هم از پاها محافظت میکنند و هم بسیار  راحت اند. اگرشما میخواهید برای خرید بیرون بروید کفش های ورزشی راحت و مناسب هستند. صندل ها نیز کفش های تابستان محسوب می شوند. بوت ها نیز کفش های مناسب فصل سرد تلقی می شوند.

البته هم صندل ها و هم بوت ها علاوه بر محافظت گرما و سرما تبدیل به فشن شده اند. بوت های بلند و بوت های کوتاه، هم طرفداران خود را دارند.

می بینید که کفش ها علاوه بر محافظت از پا، تبدیل به فاکتور مهمی در دنیا مد و فشن شده اند. گاهی یک کفش بسیار خاص و شیک شما می تواند این حس را به شما بدهد که انگار دارید رو ابر ها قدم می گذارید. البته که استایل هر فشنی که می پوشید که البته شامل کفش ها نیز می شوند.

تفاوت بین کفش ورزشی و کفش:

کفش مدرن

کفش یکی از مهم ترین نیاز های مد و فشن است که زن و مرد با هر سنی آن را می پوشد در واقع یک فرد از وقتی به دنیا می آید آن را پا میکند، یک واژه دیگر وجود دارد به نام کفش ورزشی که افراد را گیج میکند چراکه دقیقا مثل کفش است بعضی از افراد موقع خرید تفاوت بین کفش های مخصوص و  یا کفش های ورزشی را نمی دانند. ما در قسمت بعد به تفاوت بین کفش ها و کفش های ورزشی می پردازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید