مقالات

چگونه لباس خود را با کفش مناسب ست کنیم؟(بخش 1)

کفش های پاشنه بلند میخی، صندلها، چکمه های سواری، پاشنه گربه ای ، تخت باله ای، افراد تنوعی از کفشهای شگفت انگیز برای سرگرمی و تملق با آنها دارند.هرچند با وجود این همه گزینه فهمیدن اینکه کدام کفش تیپ شما بهتر تکمیل می‌کند، می‌تواند دشوار باشد.زمان تعیین کفش مناسب برای کامل کردن تیپ بعدی خود، کار را با بررسی رنگ و استایل لباس تان شروع کنید.در این مقاله با ما همراه باشید.(کفش شهپر)

همچنین محیطی را که ظاهر جدید خود را برای آن آماده میکنید در نظر بگیرید، چون برخی کفش ها می توانند ظاهر شما را ارتقا داده در حالی که برخی می‌توانند آن را تخریب کنند.

روش اول: به رنگ فکر کنید

انتخاب رنگ در لباس

خنثی باشید

برخی لباس ها با تن خنثی زمانی که با یک جفت کفش تن خنثی ست شوند مناسب به نظر می رسند. مثلاً یک لباس کوچک مشکی با یک جفت کفش پاشنه بلند مناسب، میتواند خیره کننده به نظر آید.اگر در نظر دارید سرتاپا یک رنگ بپوشید باید آماده مجهز شدن به جواهراتی باشید که کمی رنگ یا درخشش به ظاهر شما می افزاید و اینگونه از یکنواختی دیده شدن جلوگیری شود.

کفش رنگ روشن

با یک کفش رنگ روشن درخشش مطلوبی در لباستان ایجاد کنید

گاهی تن های خیلی خنثی می‌توانند لباس را خسته کننده کنند. یک کفش روشن راه سریعی برای درمان موقعیت است. کفش پامپ قرمز روشن را با بلوز سفید و دامن نوک مدادی یا کفش پامپ سبز بهاری را با شلوار گشاد قهوه ای و یک پیراهن بژ امتحان کنید.

شلوارک و کفش مناسب

لباس روشن را با یک کفش خنثی ملایم کنید

اگر لباس های شما رنگ جیغی دارند از پوشیدن کفش هایی که برای جلب توجه رقابت می کنند بپرهیزید. دفعه بعد که لباس تابستانی آبی سلطنتی می‌پوشید آن را با یک جفت صندل سفید ست کنید، نه اینکه دنبال آبی بیشتر بروید.

کفش اسپرت

وقتی شک دارید، برهنه بروید. درست تر اینکه با کفش رنگ پوست بروید

کفش رنگ پوست خنثی است چون با تن پوست شما ترکیب میشود. چون رنگ پوست شما را تقلید میکند ست کردن آن با دیگر چیزهای خنثی و دیگر رنگها نسبتا آسان است.

بوت

سایه رنگ ها را ترکیب کنید

اگر ظاهر تک رنگ دوست دارید این کار را تا زمانی می توانید بکنید که سایه رنگ ها از یکدیگر متفاوت باشند. پوشیدن یک جفت کفش پامپ قرمز رزی را با تی شرت صورتی روشن و جین یا چکمه قهوه ای شکلاتی را با تونیک بافت قهوه ای روشن امتحان کنید.

کفش کالج

کفش خود را با رنگهای کم رنگی که در لباستان دیده میشود ست کنید

اگر تاپ، بلوز دکمه دار یا پیراهن زنانه دارید که طرحی روی آن است، یکی از رنگ های طرح ها را انتخاب و کفشی را که با آن هماهنگ است پیدا کنید. مثلاً اگر دامنی با اشکال هندسی دارید که شامل رنگ های آبی دریایی (سورمه ای)، آبی آسمانی ، و سبز آبی است، سعی کنید آن را با یک کفش تخت یا پاشنه بلند پاشنه (کفه و پاشنه یک تکه و بلند) آبی دریایی بپوشید.

ادامه دارد…

shahparshoes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید